Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dugnader: Er det verdt det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-14, 16:24   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.047
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

For noen ufine svar du har fått, Nenne.

Jeg går forresten heller en kioskvakt enn å selge doruller og lodd.
Dugnaden på den ene aktiviteten her går forresten til A-laget og ikke til oss selv. I tillegg kommer da dugnad i forbindelse med egne cuper.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 16:25   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av star, her.

For noen ufine svar du har fått, Nenne.

.

Hæ?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 16:32   #23
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hæ?

Fra de som har arrangert dugnadene når hun har tatt kontakt med em. Ikke til svarene her i tråden :-)

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 16:33   #24
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.208
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Selge ting er det værste jeg vet. Det stemmer jeg definitivt nei til. Det er en av grunnene til at jeg nekter å sitte i turkomitéen i klassen til storebror. Jeg deltar på de dugnadene som blir satt opp, da.

Men, jeg tar på meg frivillige verv, arrangerer cup og stiller opp 5-6 helgedager i hallen. Med glede, stort sett.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 16:34   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Fra de som har arrangert dugnadene når hun har tatt kontakt med em. Ikke til svarene her i tråden :-)

Åja.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 16:43   #26
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.047
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Fra de som har arrangert dugnadene når hun har tatt kontakt med em. Ikke til svarene her i tråden :-)

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 17:04   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Jeg utstår ikke sånne "selge dopapir til familie og venner"-aktiviteter og oppfordrer til å kutte ut alt slikt for fotballaget som jeg er dugnadsansvarlig for. Derimot har jeg applaudert det dugnadsopplegget som vi har fått nå i vår: helgevakt på idrettsanlegg, to ganger i løpet av semesteret, fire timer pr. vakt. Det er godt betalt, og klubben får inn så mye penger at det begrenser dugnaden resten av semesteret til et minimum. I tillegg har vi en kamp hver i løpet av semesteret der vi selger kaker og kaffe og selvbakt kake, noe som også er ren nettoinntekt til laget og følgelig ok, synes jeg.

De selgegreiene misliker jeg sterkt fordi alle ungene i nabolaget her er med i den samme forelingen, og alle selger de samme tingene. Hvilket betyr at man enten må utnytte slekt og venner, som er uaktuelt, eller man må kjøpe dem selv. Hadde det vært et alternativ å bare betale inn avansen til laget, hadde jeg langt foretrukket det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 17:07   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Ja, selge dårlige strømper til 300 kroner paret er grotesk, spør du meg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 17:09   #29
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Dugnad som går på salg av lodd, kaker osv. er pyton!
Men loppemarked synes jeg var veldig gøy.
Gutten min gikk dessverre kun et år i korpset, så vi fikk deltatt på to loppemarked.
Veldig sosialt og noe hele familen var med på.
Ingen av gutta går på noe nå, men vi prøver å pushe de til å starte med noe.
Men kjenner det frister lite med diverse dugnader.
Hørt rykte om at tai kwon do klubben i nabolaget har lite med dugnader.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 17:10   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, selge dårlige strømper til 300 kroner paret er grotesk, spør du meg.

Så ille har vi heldigvis blitt spart for.
Men vi har julekalenderskrapelodd, og dopapir for flere hundre kroner pr sekk er en gjenganger her i nabolaget.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 17:40   #31
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Jeg synes ikke det er hysterisk gøy og arrangere skirenn i Granåsen nyttårsaften, liksom. Men det er jo greit nok, jeg ser jo det er nødvendig at folk stiller.

Døtrene mine er med på en aktivitet med null dugnad i utgangspunktet. Men den som vil kan melde seg til dugnad, og så få betale mindre kontingent. På den måten får man selv prioritere, vil man gi tid eller vil man gi penger.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 18:22   #32
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Jeg hadde blitt grinete om vi fikk slengt etter oss loddbok eller noe å selge med så kort frist og attpåtil under vinterferien. Vi får som oftest god tid til å få unna loddene, type fire uker. Jeg liker det ikke, men vi gjør jo dugnadsarbeid, enn så lenge er det bare to aktiviteter for Størsten, men det vil jo øke på etterhvert, håper virkelig ikke de starter med dorullsalg eller sokkesalg, det høres grusomt ut...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 20:54   #33
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.800
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Dugnad i form av parkeringsvakter, arrangering av skirenn, å være speiderleder på tur, selge lodd, osv synes jeg er en helt ok måte å gjøre det på. Jeg hadde ikke vært så glad for å selge overprisede gjenstander og hadde nok da endt opp med å kjøpe alle selv.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:11   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Det mkj sa. Det er jo så idiotisk å bruke masse energi og penger på et produkt man ikke trenger og der laget bare får en liten del av avansen? Jeg hadde blitt arg hvis vi hadde blitt pålagt noe sånt, men foreløpig er det kun snakk om parkeringsvakt og kakebaking.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:14   #35
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.876
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Jeg har malt uteleker i barnehagen, raket og plantet og gjort det fint til 17. mai, vært med å lage "Tarzan"-løype på skolen, klargjort fotballbanen til cup, bakt kaker til koret, vært foreldrevakt på ørten forskjellige arrangementer og alt det er helt greit. Men å kaste bort en lørdag ettermiddage med å telle varer på Staples for knapper og glansbilder eller kjøpe en hel masse ting jeg ikke har samvittighet eller tid til å prakke på andre er IKKE greit. Særlig ikke når det er bare sure miner, ovenfraogned-tilsnakk og urealistiske forventninger til hvor mye tid en forelder med flere barn på forskjellige aktiviteter faktisk har til rådighet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:18   #36
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.876
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ellers syns jeg ikke det er aktuelt å kunne betale seg ut, fordi arbeidet som gjenstår minker i såfall ikke. Så de som ikke har råd til å betale seg ut, ender opp med å jobbe mer enn de ville gjort om alle deltok.

Det kommer litt an på. Hvis det er jobber som må gjøres for å gjennomføre en fotballcup eller liknende er jeg enig med deg, men når jobben er å telle varer på en butikk, så kan man jo like gjerne betale de par hundre kronene hver enkelt tjener inn enn å gjennomføre den slags dugnader.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:28   #37
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.868
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Jeg misliker dugnader der det er noen andre kremmere som sitter og tjener godt med penger og laget som arrangerer sitter igjen med lite selv. Jeg har inntrykk av at dorullsalg ol. er i den gata. Jeg forstår også at det blir valgt fordi det antagelig ikke krever all verden med administrasjon. Ikke alle er store nok til loppemarked eller det er nok lukrative jobber heller.

Jeg har sittet litt på andre siden av bordet også. Det er ikke alltid så hyggelig når man endelig har fått i stand dugnad og man vet at det kommer sent, men det er så mye annet man skal rekke og det er ikke alltid man rår over alle omstendigheter. Da har jeg bittelitt forståelse for at selv velmente henvendelser kan havne litt skjevt ut. Jeg har dog ikke kjeftet eller svart surt, håper jeg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:52   #38
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Overskudd fra toalettpapirsalg, minimum 5 sekker pr. familie gav korpset til dattera kr. 56.000,- (og det er et lite korps) enkelt og greit og fra Maske Marked, ingen fordyrende mellomledd altså...
Vi tok to sekker selv, en hjemme og en på hytta, deretter spurte jeg på FB om noen ønsket, og endte opp med å selge 16 sekker!
Mye penger for minimalt med jobb! Så salg av toalettpapir gjør jeg gjerne.

Det å stå i 4 timer i strekk og steke vafler innendørs, etter å ha laget 5 liter røre hjemme, og dermed gå glipp av alle fotballkampene hennes derimot synes jeg ikke noe om! Hallvakt, kioskvakt, kampleder etc. har jeg ingenting i mot en gang i blant, men vi selger skrapelodd, kalendere og julenek flere ganger i året i tillegg. -julenek kun en gang da...

Jeg stiller opp på det jeg kan, som regel med glede, men fotball og håndball er ekstreme på dugnader og jeg liker best og selge dopapir jeg!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 22:21   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det kommer litt an på. Hvis det er jobber som må gjøres for å gjennomføre en fotballcup eller liknende er jeg enig med deg, men når jobben er å telle varer på en butikk, så kan man jo like gjerne betale de par hundre kronene hver enkelt tjener inn enn å gjennomføre den slags dugnader.

Ja, det er jeg enig i. Jeg er i grunn helt i mot dugnader hvor det er en tredjepart som stikker av med fortjenesten, som salg av latterlige produkter og sånn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 22:24   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.653
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dugnader: Er det verdt det

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor mye penger får dere inn på annen dugnadsjobbing, da?

Vet ikke, hun har bare gått der siden i høst. Men da måtte alle utenom aspirantene selge vaskepulver, mange pakker hver. Det var absolutt ingen stor suksess! De fikk inn 75 000 kr på loddsalg før jul. Skal selge lodd til våren også, tipper de da får inn samme sum. Usikker på om det blir mer dugnad enn dette. Jeg synes jo at loppemarked hadde vært fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no