Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 12:58   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?

Når jeg vokste opp møtte mamma og pappa eller bare en av dem alltid opp ved tilstelninger (om det var barnehage eller skole). Jeg er derfor opplært til at det ALLTID uten unntak skal være en representant i fra familien ved tilstelninger. Som feks foreldrekaffe, 16 mai toget, påskefrokost, nissefest...

Vi har alltid kunnet en av oss til nå, men hvis ikke hadde jeg fått besteforeldre eller tanter eller onkler til å stille.
Jeg har selvfølgelig forståelse hvis man ikke har familie i nærheten og hvis det er helt umulig å komme fra alltid.

Men: Jeg har ei veninne som har datteren sin i barnehagen sammen med vår datter. De stiller ALDRI opp på tilstelninger. Faren jobber fem min. unna, og hun har egen bedrift der hun jobber mye kveld, og ellers kan justere timene selv. Nei, det er så kjedelig det, sier hun når jeg spør om de kommer. I tillegg er besteforeldrene hjemme og pensjonister og SPREKE.
Så det blir til at jeg tar både hennes og min datter på slike tilstelninger, fordi jeg synes det er så dumt at ikke hun har noen som kommer på "besøk".

Jeg synes det i tillegg er gøy! å følge opp datteren min og se hva de gjør. Gir meg et herlig innblikk, og mye glede.

Så hva synes dere jenter?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.