|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Kunne du klippet av deg alt håret? | |||
| Ja - BTDT, fornøyd! |
|
29 | 21,48% |
| Nei - aldri i livet! |
|
88 | 65,19% |
| Har tenkt tanken, men tør ikke. |
|
18 | 13,33% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg hadde virkelig ikke sett ut med en slik sveis, så nei. Har hatt kort hår, men ikke 3 mm. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?
"Mamma og meg i Afrika!"
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg er ekstremt konservativ i hårveien, men jeg ser ikke bort fra at jeg kunne kledd noe sånt. Jeg grøsser dog ved tanken på utsparingsfasen. Bill.mrk. «Veldig mye hår»
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har akkurat klippet håret mitt mye kortere enn det har vært på årevis, bare beholdt luggen, og har tenkt tanken på helkort flere ganger. Jeg er ikke "redd" for å gjøre det, og håret mitt vokser fort, så hvis jeg angret, ville det gå forholdsvis fort over. Men jeg synes (for min egen del) at det ville stilt ganske store krav til stilige klær og ordentlig sminke på daglig basis, så jeg tror ikke jeg ville tatt jobben med det.
|
|
|
#26 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg hadde veldig kort hår da jeg var 21-22. Varierte mellom knallrødt og svart. Voldsomt krevde å vedlikeholde med masse klipping og farging, syntes jeg. Det var kult, men ikke noe jeg ville hatt nå (ansiktstrekkene mine har nok seget litt siden den gang
|
|
|
|
#27 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Det er 18 år siden jeg hadde så langt hår som jeg har nå, og jeg ville ikke klippet meg helt "ørnulf"( det var det vi kalte det da jeg gikk på skolen for mer enn en generasjon siden)nå.
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Når jeg får ordentlig grått hår, skal jeg vurdere pinnkort hår.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Eg stemte ja, men eg har aldri gjort det før. Har hatt veldig kort før og var superfornøyd, men det var ikkje type 3 mm. Skal klippe meg kort igjen (når eg får ut fingeren og bestille frisørtime), men veit ikkje endå kor kort det blir. I følge frisøren min har eg visst ein nydeleg hodefasong som kler kortkort hår.
|
|
|
#32 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har hatt min andel morsomme sveiser.
|
|
|
#33 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, det tror jeg ikke jeg ville kle. Kjenner to som kler det veldig godt, med fin hodefasong, høye kinnben og veldig pene trekk. Men de fleste ser vel bedre ut med litt hår.
|
|
|
#34 |
|
intro
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, det er nok ikke helt meg, for å si det forsiktig. Jeg har hatt det samme lange håret siden jeg var 9 og måtte klippe meg kort for å få lov til å ta hull i ørene.
|
|
|
|
#35 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Så mye rart foreldre fant på før!
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, det vil jeg ikke. Jeg har hatt kort hår, guttekort, men ikke militærklipp. Jeg har så lite hode at det ser litt kårni ut. Men jeg syns mange kvinner ser supre ut med veldig kort hår.
|
|
|
#38 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har hatt veldig kort hår flere ganger og tror jeg kunne kledd helt barbert. Men da skulle jeg nok gjort det for mange år siden.
|
|
|
#40 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nå ville jeg nok ikke gjort det, håret er en veldig stor del av min identitet på en måte? Men hår er jo bare hår og i ungdomstiden gjorde jeg dette, klippet det pinnekort og farget det knall orangsje. Da hadde jeg mørkebrunt krøllete hår til midt på ryggen hehe.
|
![]() |
|
|