|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Kunne du klippet av deg alt håret? | |||
| Ja - BTDT, fornøyd! |
|
29 | 21,48% |
| Nei - aldri i livet! |
|
88 | 65,19% |
| Har tenkt tanken, men tør ikke. |
|
18 | 13,33% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kunne du ha klippet av deg alt håret?Gjelder i hovedsak kvinner, men også mennene her inne.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, det ville jeg aldri gjort om jeg ikke måtte pga sykdom/håravfall. Hvorfor skulle jeg det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har gjort det flere ganger i løpet av ungdomstida og elsker det.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, jeg er ikke vakker på den måten og foretrekker å ha lengde på håret.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, aldri. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg er ikke "vakker kvinne", og jeg tror 3 mm hår bare ville understreket det.
|
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg kjenner en som egentlig kler 3 mm bedre enn 40 cm, men hun er pen med det lange håret også. Jeg kunne ikke gjort det. Jeg har hatt 3 cm kort hår, og selv om det var kult, var jeg ikke så pen, da.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har gjort det - ikke fullt så kort over det hele, frisøren nektet å ta alt på toppen, så det var vel en cent der. Det var veldig kult, og jeg fikk mange positive tilbakemeldinger. Men jeg følte meg litt butch, så jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen i voksen alder.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg vet ikke helt. Det hadde ikke kostet meg så mye å gjøre det, men da hadde det vært for å være tøff eller kul eller noe. Jeg blir ikke vakrere av det.
|
|
|
#14 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har gjort det flere ganger, og syns egentlig at jeg kler pinnkort hår like godt som langt. Ikke helt skinna altså, men bare noen få cm. på hodet. Det er dog mer behagelig med langt hår, fordi det ser bra ut uke etter uke etter uke. Kort hår krever veldig hyppig klipping, og det er derfor jeg har spart ut til langt hår igjen hver gang. Nå drømmer jeg om å klippe det igjen, men familien er ikke med på notene, så jeg venter litt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?
Tenk så stolte de blir om du blir sånn mom-son-lookalike-type.
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jeg kan signere denne i sin helhet. Bortsett fra at jeg hadde like langt (kort) over hele hodet, men lang lugg. Jeg var vel 16-17, og følte meg skikkelig kul og tøff. Hadde aldri gjort det nå, blir i det hele tatt mindre og mindre åpen for drastiske forandringer på hårfronten.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har gjort det en gang før, og det skjer aldri igjen. |
|
|
|
![]() |
|
|