|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
This is normal!
|
Sv: Perverst med flaggkunst?
Krise! Dette kan jo bli helt katastofalt! For ikke å si perverst!
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Jo, seffern kan man mene noe bare på vegne av seg selv. Jeg tenker bare mer at hvis jeg ikke syns noe skal henge oppe på et offentlig sted på 17.mai så mener jeg at det er det mange med meg som mener. Og da syns jeg det er verdt å tenke gjennom hvorfor man ikke syns det er fint. Om det bare er symmetrien blir det litt som at jeg syns de burde male opp alle fotgjengeroverganger før 17. mai fordi de er finest når de er helt hvite. Jeg er bare interessert i debatten rett og slett. Hva er det som får folk til å reagere på dette? Hvorfor kan man ikke lage kunst av flagget? Stiller man høyere krav til at kunst skal være dekorativ når det er synlig på festdager? Er det større krav til at kunst knyttet til flagget skal være dekorativ?
|
|
|
#25 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Perverst med flaggkunst?De skulle nok ha brukt limpistol. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Perverst med flaggkunst?Dette er noe av det minst perverse jeg har sett. Og la det for all del henge. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Unik
Sv: Perverst med flaggkunst?Gode og interessante spørsmål Tallulah, det er slik jeg også har syslet litt med i hodet etter å ha sett kunsten. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Unik
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg får skikkelig vondt i øynene av de rare proposjonene, altså. Blir som når butikker selger flagg med for lys blåfarge. AU! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Jammen det endrer seg jo fra Youngstorget til Stortorget. Blir riktige proporsjoner til slutt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
De driver og vrir seg veldig, og ser ut som om opphenget i vaieren ikke er helt som det skal. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Åh, da skulle du sett de isrivningsfolka tvers over gata her i vinter, da tenkte jeg på deg og om man kunne hengt noen i en sele ut av et vindu i stedet. De sto brettet rundt et vindu med en lang kost og banket på takrenna for å få isen til å ramle ut.
|
|
|
#37 |
|
Unik
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg roer ned med å kikke ut av mitt vindu. |
|
|
|