|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?
Det er det jeg mener med magnettegnetavle. De finnes i små og lette versjoner også.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Vi skal snart fly med vår 2 åring. Jeg er veldig spent. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Hm. Mitt barn er også ørebarn. Hvorfor hjelper det med antihistamin? Er Vallergan allergimedisin som ikke er antihistaminer? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn umiddelbart, med tanke på antihistaminer (allergi, kvalme/reisesyke, søvn), så tenker jeg at nesedråper som virker slimhinneavsvellende (kun lokalt i nesen) er et bedre alternativ for barn (og voksne) som plages med ørene når de flyr (nedstigning særlig). Det er lettere å utligne trykket når det er bedre plass i neseganger og bihuler. Å drikke ved oppstigning og nedstigning har også funket bra når vi har reist.
|
|
|
#7 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Abonnerer. Hva med ettåringer? Vi skal til vestkysten av USA, og minstemor vil være 12 mnd når vi reiser. Klarer liksom ikke å se forbi flyturen, for hvordan aktiviserer man en ettåring som aller helst skal krabbe/stabbe rundt hele tiden?
|
|
|
#8 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Mannen har vært på Clas Ohlson i dag og kjøpt MP3 spiller til Propellen i dag. Den skal få være med på sommerferie
|
|
|
|
#9 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi reiste til vestkysten da snuppa vår var 14 mnder, det gikk knallfint! På vei bort sov hun omtrent hele turen, vi slet litt på vei hjem da (da sov hun nesten ikke i det hele tatt |
|
|
|
|
|
#10 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Denne tråden kunne ikke passet bedre, da vi reiser til Hellas og Rhodos om to uker! Vi har nett bestilt turen.
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Vi har gitt postafen tidligere. Dette gjør vi nok nå også. Det strider egentlig i mot min overbevisning, men det er så uendelig godt for alle parter når hun sover så godt.
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
Hvordan gir du postafen til små barn? Jeg regner med det ikke er tabeletter? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Postafentabletter kan fint knuses og gis på/i mat/drikke. Mengde til barn av ulik alder (antall kilo) står på esken.
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Vi skal ha med dvdspiller, noen nye lekebiler som han (de - 5-åringen får også) ikke har sett før, kjeks, bøker. Tror vi bestiller noe på forhånd som vi får på flyet, flyselskapene selger ofte lekefly e.l.
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Nå har jeg forberedt meg så mye til flyturen at jeg omtrent gleder meg |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Svipper innom fra Mallorca for aa si at mini-tegne-magnet-tavlen til 15,- paa Brio leker var en stor hit hos vaar 2-aaring. Han brukte den masse paa flyet, og har fortsatt aa bruke den i bilen her nede. Den var mye mer verdt enn pc med filmer. Tenkte vi skulle bruke tid paa vei tilbake for aa se paa bildene vi har tatt her nede, kanskje det kan friste. God tur til alle som skal ut og reise. (Mallorca er forresten herlig naa.
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?Da må jeg på jakt etter sånn tavle. Vi har en stor, men det blir ja - for stort
|
![]() |
|
|