|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Om fremmede menn som tar kontakt med barnMin yngste får flytende parafin mot vanskelig mage. Nå er jeg redd for at hun skal ta fyr hvis hun promper i nærheten av åpen ild. Det syns jeg er skremmende og lurer på hvorfor ikke media skriver mye mer om den problematikken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om fremmede menn som tar kontakt med barnNull problem. Utstyrt begge barna mine med taser. Lar dem bruke den fritt. Bedre med ett støt for mye, enn ett for lite!
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Om fremmede menn som tar kontakt med barn
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Notere?
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg hører ikke hva du sier, for Dårlig Mor-alarmen uler så fryktelig.
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Jun 2014
![]() |
Sv: Om fremmede menn som tar kontakt med barnVlir helt oppgitt her jeg, føler rett å slett at jeg ikke passer inn her på FP. Men tilbake til temaet. Når en tolvåring går ute alene, så burde det jo vært en voksen med han/henne. Iallfall i Oslo sentrum. Jeg skrev feil. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Klar
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Det er jo fordi du bare skriver tull.
|
|
|
#14 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Om fremmede menn som tar kontakt med barnRegelrett utfrysning av ny bruker. Ikke kom her og ikke vær smart nok, lizzm.
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Det har ingen ting med å ikke være smart nok. Det har noe med å komme inn på et forum og trolle og gjøre. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Det Teofelia sa. De fleste greie nye brukere blir møtt helt greit, men en trollebruker blir møtt med tøys. Helt greit, det også.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Dete har ingenting med å være smart eller ikke å gjøre. Dette handler om en bruker som har registrert seg flere ganger under ulike nick enten for å trolle, eller fordi vedkommende "gets off" på å snakke om å bli utsatt for ulike ting.
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Seriøst?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: Om fremmede menn som tar kontakt med barnJeg synes egentlig tolvingertarmer skal holde seg inni mennesker. Gjerne voksne. Gjelder både i Oslo sentrum og andre steder.
|
![]() |
|
|