|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puddel?Da er det jo i grunn bare la være å style den da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Puddel?Jeg tror ikke nødvendigvis at puddel er puddel uansett størrelse... Senest for noen dager siden snakket jeg med en meget erfaren oppdretter, og hun nevnte hurtig, at småpudlene ikke nødvendigvis er som skapt for barn. Jeg har selv lest i en (av mange) puddelbøker, at (stor)puddel ikke er særlig egnet for barn. To av de seks pudler jeg har hatt, har IKKE vært egnet for barn. Den ene hadde noe med i lasten fra tidligere, den andre var bare stridig og særdeles viljesterk. Ikke nok til å danne grunnlag for Statistikk Med Pondus, men sist gang jeg skulle ha ny hund, var jeg veldig tett på å finne en annen rase... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Puddel?Nei, nå må jeg skrive noe positivt |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puddel?Vi har hatt mange pudler i familien, dverg- , mellom- og storpudler. Jeg synes det er en rase med et fantastisk gemytt - selv om det naturligvis er individforskjeller - de er jo ikke maskiner. De blir, som oss, preget av miljøet sitt og av om de får trening mentalt og fysisk. De to mest lettlærte rasene er puddel og border collie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|