Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 23:44   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!

Ellers saa er det ei paa Finn som selger Ergo som har superkjapp levering. Hun kan sende samme dag som du bestiller. Har ofte inne paa lager. http://www.finn.no/finn/bap/object?f...06&pos=1&tot=2

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 23:48   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!

Jeg må skaffe meg en unge å bære. Jeg har fått dilla på å sy Mei tai. Sukk!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 23:58   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg må skaffe meg en unge å bære. Jeg har fått dilla på å sy Mei tai. Sukk!

Det er jo bare aa skaffe en det, eller er det ikke saa enkelt? Jeg bare elsker MeiTai. Faar en del oppmerksomhet naa naar vi er i Spania. Baering er tydeligvis ikke saa vanelig her. De bare baerer paa armen. Ser tungt ut.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 08:52   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ellers saa er det ei paa Finn som selger Ergo som har superkjapp levering. Hun kan sende samme dag som du bestiller. Har ofte inne paa lager. http://www.finn.no/finn/bap/object?f...06&pos=1&tot=2

Takk, men jeg hadde jo allrede bestilt et annet sted.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 10:00   #25
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Ellers saa er det ei paa Finn som selger Ergo som har superkjapp levering. Hun kan sende samme dag som du bestiller. Har ofte inne paa lager. http://www.finn.no/finn/bap/object?f...&pos=1 &tot=2

Ergoen er ikke større enn den minste patapumen (jeg har begge deler), og den bruker jeg til datra mi på snart to. Og har planer om å gjøre det lenge enda, så lenge som det er behov for å bære henne faktisk. Hun sover i den også, med hetta over hodet, og har fortsatt mye å gå på. For øyeblikket har jeg lånt bort patapumen til søstra mi, hun bruker den til sønnen på to og et halvt. På jenta mi så når den helt oppunder armene, og det er bare en fordel at den ikke er høyere for da måtte hun sittet med armene nedi, noe som gjør henne gal. I begynnelsen, da hun var mindre, måtte vi derfor bruke den med litt "tomrom" nederst, ellers var hun bare misfornøyd og strevde med å få armene opp.

Så det er ikke slik at patapum "baby" ikke kan brukes til større barn, den kan jo faktisk brukes til barn opp til 18-20 kg. Det finnes en som er enda større, men det er ikke nødvendig. Mange klager også over at den største er mer kronglete å få på, fordi det er et par ekstra reimer som man må få bena under. Men det har jeg ikke erfart selv, så jeg kan ikke si noe mer om det.

Gammel 27-05-07, 23:39   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar Lille*My!

Gammel 27-05-07, 23:43   #27
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anytime

Gammel 30-05-07, 00:56   #28
Rampeterten
Fullverdig medlem

Rampeterten sin avatar

Medlem siden: May 2007
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg, og mannen, sverger til Mei Tai; kjempelett å bære i, både på mage og rygg, kan bære barn opptil rundt 4 år, kan lett tilpasses deg ettersom den knytes, tar liten plass, er lett mm.

Gammel 04-06-07, 21:31   #29
Left
Passiv

Standard

Har båret til og med storebror i Patapum - han er 3,5 - gikk helt fint det.
Den småtass-versjonen går opp til 25 kg om ikke jeg husker helt feil.

Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:04   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Har mottatt den lille Patapumen og prøvd den uten særlig hell så langt. Skal prøve igjen utan trøtt unge (og sur mann som hjelper...).

Gammel 04-06-07, 22:08   #31
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg liker veldig godt mei tai.
Den kan du få i omtrent alle farger og str.

Det går ann å ha forskjellig stoff på begge sidene, så kan dere velge en hver!

Jeg har en hjemmesydd som jeg bruker til jenta mi på 1 år.
Lånte den vekk til ei med en gutt på 2 år forrige helg og hun var kjempe fornøyd ivertfall!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:10   #32
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har vi nylig anskaffet Patapum Småtass for å bære 3-åringen når hun er sliten av å gå (eller far lei av å gjete).

Prøvd med stort hell på siste bytur, og både hun som satt oppi og jeg som bar var veldig fornøyd. :-)

(Litt knot med å få den riktig på første gang, men det hjalp å lese bruksanvisningen...)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:44   #33
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Vi har en yamo. Kan brukes opp til 5 år. Bære på magen, hofta eller ryggen. Jeg har litt sånn ryggproblemer, men så langt har yamoen vært snill.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.