|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Ellers saa er det ei paa Finn som selger Ergo som har superkjapp levering. Hun kan sende samme dag som du bestiller. Har ofte inne paa lager. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Jeg må skaffe meg en unge å bære. Jeg har fått dilla på å sy Mei tai. Sukk! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Står på egne ben
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!
Det er jo bare aa skaffe en det, eller er det ikke saa enkelt? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!
Takk, men jeg hadde jo allrede bestilt et annet sted.
|
|
|
#25 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!
Ergoen er ikke større enn den minste patapumen (jeg har begge deler), og den bruker jeg til datra mi på snart to. Og har planer om å gjøre det lenge enda, så lenge som det er behov for å bære henne faktisk. Hun sover i den også, med hetta over hodet, og har fortsatt mye å gå på. For øyeblikket har jeg lånt bort patapumen til søstra mi, hun bruker den til sønnen på to og et halvt. På jenta mi så når den helt oppunder armene, og det er bare en fordel at den ikke er høyere for da måtte hun sittet med armene nedi, noe som gjør henne gal. I begynnelsen, da hun var mindre, måtte vi derfor bruke den med litt "tomrom" nederst, ellers var hun bare misfornøyd og strevde med å få armene opp.
|
|
|
#27 |
|
Semiaktiv
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Anytime
|
|
|
#28 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Jeg, og mannen, sverger til Mei Tai; kjempelett å bære i, både på mage og rygg, kan bære barn opptil rundt 4 år, kan lett tilpasses deg ettersom den knytes, tar liten plass, er lett mm.
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Har båret til og med storebror i Patapum - han er 3,5 - gikk helt fint det. |
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Har mottatt den lille Patapumen og prøvd den uten særlig hell så langt. Skal prøve igjen utan trøtt unge (og sur mann som hjelper...).
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Jeg liker veldig godt mei tai. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
<*(((<
|
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Her har vi nylig anskaffet Patapum Småtass for å bære 3-åringen når hun er sliten av å gå (eller far lei av å gjete). |
|
|
|
|
|
#33 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Vi har en yamo. Kan brukes opp til 5 år. Bære på magen, hofta eller ryggen. Jeg har litt sånn ryggproblemer, men så langt har yamoen vært snill. |
|
|
|
![]() |
|
|