|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Bæredings til halvannet år gammel STOR pjokk!Dette har nok vært spurt om før, men jeg gidder ikke lete. :lat: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Patapum koster vel halvparten av Ergo, så da ville jeg valgt Patapum. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Hor selges Ergo eller Patapum? Jeg tenker å kjøpe en bæredings før ferietur 14. juni. Må bestille et sted med litt rask levering.
|
|
|
#7 |
|
Går stille i dørene
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Ergo selges på vidunderbarn og babyslynga (bl.a.), patapum på alveslottet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Går stille i dørene
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Jeg tror det er 880 for Ergo og 480 for Patapum (Småtass), + porto. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!:klask: Jeg bestilte feil størrelse!!!
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Det går nok for din del, men den kan kanskje bli litt kort i ryggen til ham hvis dere skal bære lenge om gangen?
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Jaja, håper jeg får endret ordren. Burde jo egentlig det siden jeg har sendt mail??
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Patapum finnes i to utgaver, Patapum Baby og Patapum Småtass. Patapum Baby kan brukes fra barnet er ca. 5 måneder til det er 18-20 kg. Patapum Småtass kan brukes fra barnet er ca. 18 måneder til det er 28 kg.!
|
|
|
#16 |
|
Audacious
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Jeg har tittet litt på bilder, og jeg ville gått for "smårolling". For det første har jeg sett et par steder at det ikke står fra 18 kg, men fra 18 måneder - og det viser nok mer til lengden på barnet enn antall kilo. Jeg har bare prøvd patapum et par ganger (sverger til MT), men det er jo ikke noe problem å bære et lettere barn i smårollingvarianten, det handler mere om at barnet får en bedre ryggstøtte.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Bredt, polstret hoftebelte fordeler vekten, slik at du slipper å "bære på skuldrene". Du kan bære selv store barn lenge uten at det blir tungt eller ukomfortabelt!
|
|
|
#18 |
|
Går stille i dørene
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!Jeg hadde også gått for Småtass. Men det ordner seg sikkert, de er hyggelige på Alveslottet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bæredings til halvtannet år gammel STOR pjokk!
|
![]() |
|
|