Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trives du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 07:54   #21
TBM
Passiv

Standard

Sv: Trives du på FP?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg liker å lese gode diskusjoner og det er det en del av her. Men i perioder er det for mye interiør, shopping og barnehistorier og det synes jeg er kjedelig. Men folkene her er stort sett veldig bra, mange svært oppegående menn og kvinner.

Haha - her trenger jeg jo ikke skrive eget innlegg siden esme gjorde det for meg!

Når det blir for mye overfladiske tråder som mest går ut på å vise fram hvor mye man har handlet eller hvor dyre ting man har kjøpt seg, da faller jeg av. Jeg fyller min fritid med unger og aktiviteter, og shopping er ikke en av de...

Når noen har lyst til å få hjelp til vanskelige situasjoner, da prøver jeg virkelig å bidra.

Men - jeg er ikke så hekta på FP at jeg er her inne hele tiden...

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 07:58   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, jeg trives her. Jeg er veldig glad for at det er nesten klinisk renset for kozemozing. Jeg makter det ikke. Noen er fryktelig krasse, men det er stort sett de samme, så de tar jeg med en klype salt...

Gammel 28-05-07, 08:10   #23
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trives og er veldig takknemlig for at dette forumet førte til at jeg klarte å løsrive meg fra NM. Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg var så glad i NM engang.

Gammel 28-05-07, 08:26   #24
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg trives ganske godt, men synes det er synd at en del tråder som kunne blitt spennende ender opp med krangel eller latterliggjøring.

Ofte kunne jeg tenkt meg å delta i forhold til et hovedtema, men så gidder jeg ikke å prøve å spore tråder inn igjen hvis det er 40 innlegg skrevet av 2-3 som krangler i mellomtida.

Signerer denne, jeg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:39   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

At det skulle være bra at tonen er krass er litt av en påstand, Iset!

Du misforstår meg sikkert, dessuten har man forskjellig "smak".

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:03   #26
Albertine
Passiv

Standard

Jeg trives. Hopper glatt over interiør og jåling og klær og sånt jeg da, og går rett på det virkelig interessante.

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:28   #27
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives veldig godt. Men som flere over her, trives jeg best med mer allmenne interessante diskusjoner – både når de får høy temperatur, og når de går i dybden på nyanser. Mine yndlingsunderfora er flisespikkeriet, litteraturforumet, film- og musikkforumet, spør-og-lær, matforumet. Jeg ønsker meg et forum som dyrker det faktum at folk riktignok er foreldre, men ikke bare det. Jeg ønsker en åpen og likefram tone. Og så er jeg glad i digresjoner og underfundigheter. Alt i alt synes jeg fortsatt man får mye av det her. Som Esme sier, det er veldig mye bra folk her.

Jeg blir av og til litt nedstemt når jeg trykker på Uleste innlegg og det kommer opp nesten utelukkende unger, mat, sminke og sensasjonsoverskrifter fra VG. Jeg prøver å bli flinkere selv til å starte den typen tråder jeg selv vil ha. Det er noe jeg vil oppfordre også andre til å tenke over.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:35   #28
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives vanligvis veldig godt på FP. De siste ukene har jeg vært skikkelig lei av forum og ikke orket å engasjere meg på den måten jeg vanligvis gjør. Det er mange årsaker til det - deriblant både diskusjoner og brukere. Jeg ser på det som et sunnhetstegn og har lært meg at jeg kan være bruker her uten å engasjere meg 100% hele tiden.

Men det er mye bra folk her. Mange er jeg oppriktig glad i og jeg leser enkeltes innlegg med stor glede. FP er fortsatt som å komme hjem på nett. Jeg er mest glad i litteraturforumet, film- og musikkforumet og matforumet. Også liker jeg til vanlig å diskutere samfunnsspørsmål, nyheter og litt politikk. Overopphetede diskusjoner er vanligvis et kick og jeg elsker å bruke språket som "våpen". Bare ikke akkurat nå, men jeg kommer sterkere tilbake håper jeg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 10:02   #29
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, og jeg er også enig med esme.

Jeg har filtrert ut mange av de "kjedelige" underforaene når jeg trykker på uleste innlegg, så jeg lever i troen om at de fleste diskusjonene her er interessante.

Sist redigert av mehmet : 28-05-07 kl 10:03. Årsak: Altfor mange smileyer!
mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 10:10   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives generelt veldig godt. Det kjeder meg når det blir sånne Elin Brockovich-diskusjoner som oppstår av og til, sånn jeg-den-eneste-tapre-mot-alle, men det blir stadig lenger mellom hver gang. Mote og shopping blar jeg stort sett forbi, men det irriterer meg ikke.

Som toffen skal jeg bli flinkere til å starte gode diskusjoner selv. Det hender ofte at jeg tenker i hverdagen at DET hadde vært en god tråd, også dropper jeg å starte den når jeg sitter her og sløver og bare trykker mellom kontrollpanelet og Uleste.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 10:32   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt både og.

Dette er et veldig godt forum for å så svar på konkrete spørsmål knyttet til mye ....... ikke bare det å ha barn.

Samtidig synes jeg at tonen til tider kan være litt vel krass og at forumet i større grad enn andre fora jeg er på bærer preg av å ha klikker som med større friheter enn andre.

Og jeg må innrømme at det irriterer meg hvor mye man skal arresteres for enkelte uheldige ordvalg.

På den annen side; hvis jeg ikke tåler det så får jeg bare la være å være her.

Gammel 28-05-07, 10:36   #32
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Litt både og.

Dette er et veldig godt forum for å så svar på konkrete spørsmål knyttet til mye ....... ikke bare det å ha barn.

Samtidig synes jeg at tonen til tider kan være litt vel krass og at forumet i større grad enn andre fora jeg er på bærer preg av å ha klikker som med større friheter enn andre.

Og jeg må innrømme at det irriterer meg hvor mye man skal arresteres for enkelte uheldige ordvalg.

Signerer denne.
Jeg er vel der at kommer det/finner jeg et alternativ som jeg syntes blir "det samme" ca så flytter jeg vel. Helt ærlig. Sier ikke det for lage drama, men fordi jeg blir spurt.
Men enn så lenge så er jeg her.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 10:47   #33
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives. Føler ennå at jeg har litt liten tid til forumverden, men regner med det tar seg vel opp mot vinteren. Her er mange spennende mennesker av alle slag ...

Gammel 28-05-07, 11:33   #34
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er stort sett strålende fornøyd, syns det er mange bra diskusjoner, men syns det er vanskeligt å finne på noen selv.

Etter at jeg oppdaget ignoreringsknappen syns jeg forumet har blitt mye mer positivt og givende.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:46   #35
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg trives ganske godt, men synes det er synd at en del tråder som kunne blitt spennende ender opp med krangel eller latterliggjøring.

Ofte kunne jeg tenkt meg å delta i forhold til et hovedtema, men så gidder jeg ikke å prøve å spore tråder inn igjen hvis det er 40 innlegg skrevet av 2-3 som krangler i mellomtida.

Enig med Hattifnatten.

Jeg blir litt overrasket over reaksjoner her innimellom, men stort sett så syns jeg det er fint her.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:49   #36
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg trives vanligvis veldig godt på FP. De siste ukene har jeg vært skikkelig lei av forum og ikke orket å engasjere meg på den måten jeg vanligvis gjør. Det er mange årsaker til det - deriblant både diskusjoner og brukere. Jeg ser på det som et sunnhetstegn og har lært meg at jeg kan være bruker her uten å engasjere meg 100% hele tiden.

Men det er mye bra folk her. Mange er jeg oppriktig glad i og jeg leser enkeltes innlegg med stor glede. FP er fortsatt som å komme hjem på nett. Jeg er mest glad i litteraturforumet, film- og musikkforumet og matforumet. Også liker jeg til vanlig å diskutere samfunnsspørsmål, nyheter og litt politikk. Overopphetede diskusjoner er vanligvis et kick og jeg elsker å bruke språket som "våpen". Bare ikke akkurat nå, men jeg kommer sterkere tilbake håper jeg.

Her er visst jeg også om dagen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:50   #37
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg trives kjempegodt.

Gammel 28-05-07, 11:54   #38
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynner å bli bittelitt lei... Men FP er det beste forumet av sitt slag, bare så det er sagt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:55   #39
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Litt både og.

Dette var utrolig bra sagt!

Spesielt det med arrestasjon i forhold til uheldige ordvalg.
Det gjør at jeg ofte ikke gidder å engasjere meg, rett og slett. Tror ikke jeg er alene om det.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:58   #40
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker en god diskusjon og trives bedre her inne enn jeg har gjort veldig mange andre steder.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.