|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Trives du på FP?
Haha - her trenger jeg jo ikke skrive eget innlegg siden esme gjorde det for meg! |
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jo, jeg trives her. Jeg er veldig glad for at det er nesten klinisk renset for kozemozing. Jeg makter det ikke. Noen er fryktelig krasse, men det er stort sett de samme, så de tar jeg med en klype salt...
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives og er veldig takknemlig for at dette forumet førte til at jeg klarte å løsrive meg fra NM. Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg var så glad i NM engang.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives. Hopper glatt over interiør og jåling og klær og sånt jeg da, og går rett på det virkelig interessante. |
![]() |
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives veldig godt. Men som flere over her, trives jeg best med mer allmenne interessante diskusjoner – både når de får høy temperatur, og når de går i dybden på nyanser. Mine yndlingsunderfora er flisespikkeriet, litteraturforumet, film- og musikkforumet, spør-og-lær, matforumet. Jeg ønsker meg et forum som dyrker det faktum at folk riktignok er foreldre, men ikke bare det. Jeg ønsker en åpen og likefram tone. Og så er jeg glad i digresjoner og underfundigheter. Alt i alt synes jeg fortsatt man får mye av det her. Som Esme sier, det er veldig mye bra folk her.
![]() |
#28 |
Borte
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives vanligvis veldig godt på FP. De siste ukene har jeg vært skikkelig lei av forum og ikke orket å engasjere meg på den måten jeg vanligvis gjør. Det er mange årsaker til det - deriblant både diskusjoner og brukere. Jeg ser på det som et sunnhetstegn og har lært meg at jeg kan være bruker her uten å engasjere meg 100% hele tiden.
![]() |
#29 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Ja, og jeg er også enig med esme. Sist redigert av mehmet : 28-05-07 kl 10:03. Årsak: Altfor mange smileyer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives generelt veldig godt. Det kjeder meg når det blir sånne Elin Brockovich-diskusjoner som oppstår av og til, sånn jeg-den-eneste-tapre-mot-alle, men det blir stadig lenger mellom hver gang.
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trives du på FP?Litt både og.
![]() |
![]() |
#32 |
Pauset
Hvor: In Town!
Signerer denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
sjelden
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives. Føler ennå at jeg har litt liten tid til forumverden, men regner med det tar seg vel opp mot vinteren. Her er mange spennende mennesker av alle slag ...
![]() |
#34 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Er stort sett strålende fornøyd, syns det er mange bra diskusjoner, men syns det er vanskeligt å finne på noen selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
|
Enig med Hattifnatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Sær og kresen
Her er visst jeg også om dagen.
![]() |
#37 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives kjempegodt.
![]() |
#39 |
Tante Sofie
|
Dette var utrolig bra sagt! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|