Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

OK, Kreta. Er det noen steder jeg må unngå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-14, 19:58   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK, Kreta. Er det noen steder jeg må unngå?

Almirida, selve sentrum,er ei stripe langs stranda med hyggelige restauranter, stranda er veldig barnevennlig. Vi valgte ofte spisested på kantene, da kunne ungene leke på stranda før og etter mat. Lite sted, men mer enn ei kro og koseligere enn de mer bråkete stedene. Kort vei opp til Plaka og andre landsbyer oppi åsidene og langs kysten. Kort biltur til Kalives som er mer ekte gresk, større småby.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 20:02   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

(På denne ferien fikk jeg forresten full forståelse og opplevelse av argumentene mot all inclusive som har kommet fram i tråder her. Lover bot og bedring.)

Så bra! (Og sikkert litt kjipt også.)

Da skal jeg sjekke ut Agios Nikolaos også.

Lykken; Almirida høres jo ganske bra ut da. Da har vi is, yoghurt og øl, og trenger kanskje ikke leie bil hele tiden, men ta noen dager med turer inn til byene rundt, kanskje over til sørsiden og til Knossos.

Er det andre utflukter man bør dra på?

Gamlebyen i Rethymnon høres også deilig ut, men Hiawata må ha en trygg og fin strand.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 20:16   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agios Nikolaos var jo helt nydelig! Og med sånne badebukter med knauser uti vannet!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 20:19   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vi bodde her når vi delte hus, luksus, men må ha bil
http://www.villascreteholidays.com/h...48-azure-villa

De to neste årene etter bodde søsteren min og familie her, mer budsjettvennlig og gangavstand til strand, sentrum Almirida og til Plaka (kjent fra filmen Zorba the Greek).
http://www.villascreteholidays.com/c...us-maisonettes
De er veldig fornøyd. Anbefaler også leiebil en del dager, besøk Kalives, Gavalohori, Kokkino Horio, Vamos, Chania og mye annet innen halvtime-time hvis dere ikke vil kjøre langt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.