Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

DVD-kopi av Piratene 3 ute på TD

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 17:31   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TD

Hvis du lover å opprettholde en ratio på 1, så ja.
Husk, jeg kan hele tiden sjekke hvilken ratio du har. *pekefinger*
Send meg mailadressen din så skal du få.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:37   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Har lastet ned. 4.45 MB på under 20 minutter. :hakeslepp:

Ja det var ikke mye å skryte av ...

:kverulerer:

Jeg vil gjerne høre hva du syntes om den. 2-eren syns jeg var inn i gamper*ven kjedelig.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:42   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes og 2'ern var drepende kjedelig, orket ikke se hele engang. Skal gi den en sjanse til nå før jeg ser 3'ern. Likte godt den første.

Gammel 28-05-07, 17:45   #24
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Hva heter filen?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 18:19   #25
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men du sovnet også under Ringene Herre, på KINO, så du har faen meg ikke stemmerett!

Ja, jeg vet det, men jeg har jo en mening om filmer fordet. Jeg sovnet jo ikke fordi LOTR var kjedelig, jeg sovnet jo fordi jeg var sliten.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 18:45   #26
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

eneste versjonen jeg har funnet hittil er en TS versjon, og det gidder jeg hverken bruke tid eller båndbredde på

Gammel 28-05-07, 18:55   #27
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Vi laster ned nå og det ser ut til å være en DVD screener. Det er den beryktede Axxo som har lagt den ut. Det lover jo bra. Og der viste det seg at mannen har lastet ned film nummer to.

Sist redigert av AprilRyan : 28-05-07 kl 19:33.
AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 19:20   #28
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.torrent-damage.net/details.php?id=27283

Det står at den er retail PAL DVD. Den er også subbet på fjørti språk, noe TS ikke er.

Gammel 28-05-07, 19:57   #29
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

TorrentDamage er vist åpen for registrering nå...

Til de som sprer ut at jeg har invites... Nei, det har jeg ikke, jeg laster ikke ned noen ting, og er ikke medlem på noen sider, annet enn IslamicTorrents.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:56   #30
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg lyst til å laste den ned også.
Har funnet mange linker der jeg laster ned fra, men hvordan ser jeg hva som er bra kvalitet eller ei?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:59   #31
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glem det, jeg bare roter. Dette er den forrige.

Gammel 29-05-07, 11:00   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Dead man's chest? Ja, for den så jeg lå ute i DVD-rip, men ikke 3'ern. Rotehue.

Regner med 3'ern kommer snart, det pleier jo ikke å ta så lang tid. Eller, Sunshine kommer jo fader aldri i annet enn TS! Jeg har ventet i evigheter nå. :hyl:

Gammel 29-05-07, 11:22   #33
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har 7 invites, men jeg deler ikke ut til hvem som helst, så jo hvordan det gikk da Sitronen delte ut masse invites på forumet her og folk faen ikke gadd å seede til tross for at de lovte det!

Takk for tipset, Sitron. Må laste ned.

Jeg er helt dum på dette området. Men hva var det folk ikke sendte? Og hva er TD?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 13:31   #34
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Jeg er også drittsur på de jeg har delt ut invites til.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 13:37   #35
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

3ern har kommet en annen plass. Husker ikke hva plassen het. Men vi har nå lastet det ned og skal se den ikveld!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 13:44   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jeg er helt dum på dette området. Men hva var det folk ikke sendte? Og hva er TD?

TD = www.torrent-damage.net, ei nedlastingsside kun for medlemmer. For å kunne være medlem der må man bli invitert av andre medlemmer, og man må seede (dele) det man laster ned slik at ratioen (står rett under nicket på den siden) hele tiden er på minst 1. Går den under, får du "trusler" om utkastelse, iallfall på de fleste andre lignende sider. Sitron delte ut en god del invitasjoner her på forumet for en stund siden, folk som tok imot LOVET å seede nok, men kun 1-2 stykker gjorde det. Forkastelig.

Gammel 29-05-07, 13:45   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

3ern har kommet en annen plass. Husker ikke hva plassen het. Men vi har nå lastet det ned og skal se den ikveld!

Den har kommet ALLE plasser, men kun i TS-versjon, altså filmet på kino, slik at kvaliteten ikke er så bra. DVD-rip kommer ikke før filmen kommer ut på dvd. Jeg venter heller på god brukbar kvalitet.

Gammel 29-05-07, 13:48   #38
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Iom at den jeg lastet ned spesifiserte at det var kommet to andre releases, men at deres var den eneste gode, så tenkte jeg meg ikke helt om.

Sulphur; det er fantastisk irriterende at man stiller kriterier for invite, forklarer hvorfor og selv da klarer ikke folk å respektere en. Jeg har jobbet ræva av meg på en annen site for å opprettholde ratio, fordi jeg ikke er det spor interessert i å peke dårlig tilbake på den jeg fikk invite av.

Gammel 29-05-07, 13:54   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Enig. Jeg ga nylig tilbake inviten til personen jeg fikk den av (en annen torrentside) fordi jeg ikke var helt fornøyd med siden og det var vanskelig å seede nok der (svensk side, alle hadde jo superlinjer!). Jeg meldte meg ut og ga tilbake inviten, vet ikke om det går alle steder. Da slapp han å bli stilt i et dårlig lys ved at jeg ble kastet ut.

Gammel 29-05-07, 17:42   #40
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æsj... der er jo ikke jeg medlem.

Men det er ikke så farlig skjønner jeg

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.