Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-14, 23:14   #21
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?

Jeg skal lese Folket på Innhaug! Det er visst et must, har jeg blitt fortalt. Så har store forventninger.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 00:28   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøre nobelprisvinner: Patrick Modianos Ungdomstid.

Også lurer jeg på å starte med Death-tråden til Pratchett. Det er i tilfelle den siste.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 08:25   #23
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Krim. Håkan Nesser og Robert Wilson.

Gammel 20-12-14, 11:37   #24
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg skal lese Folket på Innhaug! Det er visst et must, har jeg blitt fortalt. Så har store forventninger.

Elsker de fire bøkene og har lest dem sikkert tjue ganger. Tror man enten elsker dem eller ikke liker dem i det hele tatt.

Gammel 20-12-14, 17:42   #25
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Elsker de fire bøkene og har lest dem sikkert tjue ganger. Tror man enten elsker dem eller ikke liker dem i det hele tatt.

Da håper jeg at jeg faller under den første kategorien.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 17:43   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Den kunne jeg, i all min særhet, tenkt meg.

Jeg håper jeg får Hitler, morfar og jeg i gave slik at jeg kan lese den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 17:46   #27
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Vincent van Gogh Å skrive livet.

Gammel 20-12-14, 17:47   #28
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal lese De syv søstre av Lucinda Riley.

Gammel 20-12-14, 17:55   #29
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

1984 og Kamerat Napoleon av George Orwell og Råta av Siri et eller annet. Kanskje en krim av Anne Holt også.

Gammel 20-12-14, 17:55   #30
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom på at jeg har ønsket meg en Lahlumbok så om jeg får den skal jeg lese den innimellom hovedavtalen og hovedtariffavtalen.

Gammel 20-12-14, 18:11   #31
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg alltid bøker til jul, så jeg bruker å knipe inn på egne bokinnkjøp og se hva som dukker opp under treet. Ellers skal jeg fullføre "Arven" som jeg leser nå:

Hvis jeg mot formodning ikke får noen bøker i gave tror jeg at jeg starter på Morgan Kane. Leste den for ... 25 år siden, og syntes den var bra da. ("Der ørnene dør" er vel også kjent for å være en bra bok? Mener at jeg har lest god kritikk av beskrivelsen av Custer og slaget ved "Litle Big Horn". Nåja, mulig jeg husker feil også.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.