|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal lese Folket på Innhaug! Det er visst et must, har jeg blitt fortalt. Så har store forventninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal kjøre nobelprisvinner: Patrick Modianos Ungdomstid.
![]() |
#23 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Krim. Håkan Nesser og Robert Wilson.
![]() |
#24 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?
Elsker de fire bøkene og har lest dem sikkert tjue ganger. Tror man enten elsker dem eller ikke liker dem i det hele tatt.
![]() |
#25 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?
Da håper jeg at jeg faller under den første kategorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal lese De syv søstre av Lucinda Riley.
![]() |
#29 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?1984 og Kamerat Napoleon av George Orwell og Råta av Siri et eller annet. Kanskje en krim av Anne Holt også.
![]() |
#30 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg kom på at jeg har ønsket meg en Lahlumbok så om jeg får den skal jeg lese den innimellom hovedavtalen og hovedtariffavtalen.
![]() |
#31 |
Leser
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg ønsker meg alltid bøker til jul, så jeg bruker å knipe inn på egne bokinnkjøp og se hva som dukker opp under treet.
![]() |
|
|