|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal lese Marte Michelets Den største forbrytelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal forberede meg til neste semester, så jeg skal lese Lars Mæhle sine Landet under isen-bøker, The Maze Runner av James Dashner og sikkert noen flere barne- og ungdomsbøker. Skal nok lese litt voksenlitteratur også, men vet ikke helt hva enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal lese autobiografien til Keith Richards og Innsirkling. Jeg ønsker meg Stoner, så kanskje jeg begynner på den hvis jeg får den.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Nå leser jeg J. M. Coetzees Life & Times of Michael K, og How To Be a Woman av Caitlin Moran ligger og venter på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal akkurat til å begynne på Lars Iyer: Wittgenstein Jr., som jeg plukket ut fordi den både foregår i Cambridge og skal være morsom.
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Ken Follett. Den der siste i den der trilogien, Edge of Eternity.
![]() |
#12 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal lese 29 heldagsprøver som sjefen ga meg i uventet julegave.
![]() |
#14 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg har hørt 25 forskjellige romanpresentasjoner fra elevene mine siste par ukene, og alle la stor vekt på å gjenfortelle plottet (som ikke var det de hadde fått beskjed om, akkurat...), så akkurat nå føler jeg at det er ingen bøker igjen i verden jeg trenger å lese.
![]() |
#15 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg skal lese læreplaner og fagbøker for trinnene jeg skal undervise på etter ferien. Ellers har jeg nettopp startet på en Flavia de Luce-bok: I Am Half-Sick of Shadows, Alan Bradley. Jeg har likt de andre bøkene godt, så jeg gleder meg til denne og de neste. Etter ferien kommer bok nr. 2, Golden Son i Mars-serien til Pierce Brown ut. Gleder meg veldig til denne, for jeg ble skikkelig oppslukt i den første boka, Red Rising. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg leser som vanlig krim, Davenport-bøkene til John Sanford for tiden. Også har jeg Not that kind of girl av Lena Dunham og Ayoade on Ayoade av Richard Ayoade liggende på Kindlen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg hadde planer om å lese Stalker av Lars Kepler i julen men klarte ikke å la være å lese så den ble lest ut på noen få dager.
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?
Samme her. Og så har jeg Lars Myttings Svøm med dem som drukner på vent i eBokBib.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese i jula? Hva skal du lese i jula?Jeg håper jeg skal lese Marte Michelet sin bok, har ønsket meg den til jul i hvertfall. Ellers vet jeg ikke helt, på tide å finne nye bøker på Kindle tror jeg. Lite lesing i det siste. Jeg skal ikke lese fagstoff i hvert fall.
![]() |
|
|