|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ustabil
|
Sv: Jeg, en butikkbølle?
Når det gjelder i-veien-stående mennesker er den beste taktikken enten å bruke sin egen vogn (virkelig bøllete...) eller bare dulte borti dem og utstøte "oisann... he, he, her var det jammen trangt". Vær bare bevisst så du rekker å ta det du skal mens vedkommende stirrer olmt og / eller forvirret på deg. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg, en butikkbølle?Du har møtt på et ekte nek, Elinblu. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg, en butikkbølle?Du er absolutt ingen butikkbølle - den andre dama var jaggu frekk spør du meg.
|
|
|
#25 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
#26 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Jeg, en butikkbølle?Det var vel ikke akkurat du som var bølla i den butikken nei.... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Knis.
|
|
|
#29 |
|
Hertuginne
|
Sv: Jeg, en butikkbølle?Selvsagt var du ikke frekk, og dama var sprute, hakke gærn. Jeg er nok mer på linje med bina og tar ikke fem øre for å be folk om å flytte seg eller eventuelt flytte vogna for dem. Man tar hensyn, så enkelt er det.
|
|
|
#30 |
|
saftig
|
Sv: Jeg, en butikkbølle?Jeg syns ikke akkurat det var Elinblu som var frekk her, nei. Jeg slutter liksom aldri å bli overrasket over at enkelte finner på å skjelle ut/være frekk mot folk uten noen årsak. Jeg har jobbet i butikk, og det finnes nesten ikke grenser for hva folk kan finne på å si og gjøre.
|
|
|
#31 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Hjelpe meg. Hadde det skjedd meg hadde jeg faktisk levert inn en skriftlig klage, for slik lar jeg meg faktisk ikke behandle. Jeg hadde beskrevet damen nøyaktig i brevet, slik at det ikke fantes tvil om hvem det var. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Jeg, en butikkbølle?Hun hadde nok en dårlig dag... eller liv. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg, en butikkbølle?Du gjorde selvsagt ikke noe galt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Smugleser
|
Sv: Jeg, en butikkbølle?Neimen Elinblu da, ble du så satt ut av treningstimen din at du har mistet enhver form for folkeskikk?
|
|
|
#35 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Nek er da ikke butikkbøller…peker på tittelen min:
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg, en butikkbølle?Hiver meg på og sier meg enig med resten her. Jeg bruker forøvrig også ofte "unnskyld" varianten. Når den ikke virker, eller hvis jeg her litt premenstruell hender det nok at det detter et aldri så lite: "Nei, du må da for guds skyld ikke flytte på deg" . |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Jeg, en butikkbølle?Nei, du er ikke en butikkbølle, men du har vært utsatt for en "jeg-er-redd-for-å-miste-barnevognen-eller-glemme-igjen-handlevognen-min"-nek. For hva er dette med at enkelte skal plassere vogn/handlevogn på tvers akkurat der hvor de skal stå og kikke og se og tenke og glo og vurdere i timesvis? Helst holde med en hånd på vognen også - sånn i tilfelle den skulle stikke av.
|
|
|
#40 |
|
Introvert optimist
|
Det har så visst ikke jeg heller. Jeg har ikke en gang tenkt over at folk kunne reagere på det jeg.
Ikke sant.
|
![]() |
|
|