Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg, en butikkbølle?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 12:50   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg, en butikkbølle?

Nå må jeg bare høre hva dere synes om denne episoden. Er det jeg som er uvanlig frekk, eller?

I formiddag stakk jeg innom apoteket for å kjøpe ammeinnlegg. Foran babyreolen stod ei dame med vogn og blokkerte absolutt hele hyllas bredde. Hun tok seg god tid, leste på pakningene og plukket med seg flere varer mens jeg stod bak henne. Jeg tolket det som om hun stod og vurderte om hun skulle ha noe mer, og/eller ville granske teksten på pakningene før hun gikk til kassa. Jeg hadde ammeinnleggene mine i kikkerten, men det var helt umulig å stikke fram hånda og gripe esken så lenge denne andre kunden blokkerte hele hyllemeteren. "Unnskyld," sa jeg forsiktig, i det jeg mente var en helt vennlig tone, "kunne jeg bare få hente...". Dama snudde seg - og var rasende. "Er det ikke akkurat det jeg gjør også, da," freste hun, "står her og henter ting?" Jeg fikk et eitrende sinna blikk og ei skikkelig lekse. Jeg måtte ikke bare komme her og komme her, nei.

Jeg ble helt paff. Er det virkelig så frekt å spørre pent om noen kan flytte seg litt så flere kommer til? Har man monopol på hele stativet når man er i en sånn type butikk? I mitt hode er det helt vanlig å flytte på seg så andre kan få tak i det de skal handle. Jeg står ofte og somler og skuer utover hyllene på apoteket selv, og flytter meg naturligvis litt til siden hvis det kommer noen bak meg. Hadde noen sagt "unnskyld" bak ryggen min, ville jeg da ha snudd meg og smilt og kanskje beklaget at jeg sperret veien - tror jeg. Hva mener dere?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:52   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Helt enig med deg.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:52   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Du er ikke noen bølle. Jeg ville prøvd meg på det samme. Kanskje damen var ekstremt trøtt og sliten og bare buste ut med all frustrasjon?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:57   #4
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Jeg er frekkere. For jeg pleier å ta godt tak i folks handlevogner eller barnevogner og flytte dem til side. Hvis folk reagerer da, så er det normalt i sjokk og vantro over at noen virkelig TOK i deres barnevogn, de blir forvirret og det utnytter jeg til bare å smile og ta det jeg skal ha.

Hvis ikke folk selv SER at de sperrer for andre, så gidder jeg ikke oppdra dem. Da flytter jeg dem bare.

Irriterer meg ofte grenseløst i matbutikker, over hvordan det er mulig å sperre så totalt. Man kan sette vogna på så mange måter, og stort sett vil det være mulig for andre å komme forbi. Men så har du de som på død og liv må stille vogna på skrå og i tillegg stå med en hånd og rugge den hersens handlevogna fram og tilbake i håp om at kyllingfiletene skal sovne - og da er det kul umulig å komme fram. Så jeg tar bare tak i vognene og skyver dem unna, jeg.

Merkelig at folk ikke greier se seg selv fra et annet perspektiv enn sine egne øyne.

Så nei, Elinblu, du var slett ingen bølle. Tvert i mot, du var for snill - bruk litt mer makt neste gang! Du har da akkurat like stor rett til å handle der som alle andre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:04   #5
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Jeg har for lenge siden funnet ut at gravide damer/damer med spedbarn er irrasjonelle, hormonelle og uforutsigbare.

Ut fra det du skriver, virker det ikke som om du bøllet noe særlig, nei.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:07   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Irriterer meg ofte grenseløst i matbutikker, over hvordan det er mulig å sperre så totalt. Man kan sette vogna på så mange måter, og stort sett vil det være mulig for andre å komme forbi. Men så har du de som på død og liv må stille vogna på skrå og i tillegg stå med en hånd og rugge den hersens handlevogna fram og tilbake i håp om at kyllingfiletene skal sovne - og da er det kul umulig å komme fram.



Takk skal dere ha! Jeg må selv si at jeg egentlig syntes jeg var riktig så mild i denne situasjonen. F.eks. mener jeg det faktisk var høfligere så si "unnskyld" enn om jeg bare hadde sneket meg innpå dama bakfra og begynt å rote etter ammeinnleggene ved knærne hennes.

For noen uker siden havnet jeg i en litt liknende situasjon. Et par med handlevogn stod i en matbutikk og sperret absolutt all passasje i et "kryss" mellom reolene mens de diskuterte ett eller annet. Jeg skulle ha tak i noe som befant seg et par meter bak dem, men hadde ingen sjans til å snike meg forbi selv om jeg ikke hadde vogn den dagen. Her valgte jeg ikke "unnskyld"-taktikken, men stod og kremtet litt for å hinte. De reagerte selvfølgelig ikke, og jeg tok meg sjøl i å fnyse halvhøyt idet jeg begynte å gå en helt annen vei. Da ropte dama etter meg: "Du kan da gå rundt!" Ja visst, det var jo nettopp det jeg ble nødt til - en omvei rundt flere hyllereoler, sikkert 80 meter i stedet for 2. Jeg mumlet ett eller annet grettent til svar - og var satt ut i flere timer etterpå. Jeg hater slike situasjoner! Føler meg alltid så utrolig tåpelig etterpå, som den reneste forbryter eller en tikkende bombe.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:08   #7
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

For en språkbruk. Du SA ikke unnskyld! Fysjom, gå og vask munnen din.

Selvfølgelig var du ikke frekk. Du hørtes da serdeles hensynsfull ut. Damen burde skamme seg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:09   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Du har rett. Dama er gal!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg er frekkere. For jeg pleier å ta godt tak i folks handlevogner eller barnevogner og flytte dem til side. Hvis folk reagerer da, så er det normalt i sjokk og vantro over at noen virkelig TOK i deres barnevogn, de blir forvirret og det utnytter jeg til bare å smile og ta det jeg skal ha.

Jeg har heller ingen skrupler med å flytte på folks barne- eller handlevogner hvis de er i veien for meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:11   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

For en dame Du skulle bare svart at "tamponger og bind er der borte altså!"

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:15   #10
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.



Takk skal dere ha! Jeg må selv si at jeg egentlig syntes jeg var riktig så mild i denne situasjonen. F.eks. mener jeg det faktisk var høfligere så si "unnskyld" enn om jeg bare hadde sneket meg innpå dama bakfra og begynt å rote etter ammeinnleggene ved knærne hennes.

For noen uker siden havnet jeg i en litt liknende situasjon. Et par med handlevogn stod i en matbutikk og sperret absolutt all passasje i et "kryss" mellom reolene mens de diskuterte ett eller annet. Jeg skulle ha tak i noe som befant seg et par meter bak dem, men hadde ingen sjans til å snike meg forbi selv om jeg ikke hadde vogn den dagen. Her valgte jeg ikke "unnskyld"-taktikken, men stod og kremtet litt for å hinte. De reagerte selvfølgelig ikke, og jeg tok meg sjøl i å fnyse halvhøyt idet jeg begynte å gå en helt annen vei. Da ropte dama etter meg: "Du kan da gå rundt!" Ja visst, det var jo nettopp det jeg ble nødt til - en omvei rundt flere hyllereoler, sikkert 80 meter i stedet for 2. Jeg mumlet ett eller annet grettent til svar - og var satt ut i flere timer etterpå. Jeg hater slike situasjoner! Føler meg alltid så utrolig tåpelig etterpå, som den reneste forbryter eller en tikkende bombe.

Elinblu da! Nå er det like før jeg sender deg på bølle-kurs! Du kan da ikke gå rundt og føle deg tåpelig og være satt ut lenge etterpå fordi du KREMTET!

Jeg har forresten oppdaget at handlevogner er greie å bruke til å brøyte veg. For eksempel når du kommer over gruppe-handlere. Sånne du vet, som går flere sammen, med flere vogner, og som tror de er alene i butikken? Og så parkerer de flere vogner på kryss og tvers, mens en står igjen og vokter kyllingfileten. Vel, da tenker jeg sånn at min vogn er like stor som deres, dessuten er jeg drevet av fandenivolskhet. Så tenker jeg på en gammel barneregle: "Jeg går rett fram, samme hva jeg støter på, jeg går rett fram, samme hva jeg støter på..." og så går jeg bare på. Vognene har hjul i alle retninger og sklir bare pent fra hverandre, mens hun som vokter kyllingfileten blir forfjamset og de andre står og glaner gjennom store briller under permanenthåret.

Så kom igjen Elinblu, vis en litt tøffere side, brøyt deg fram. Alle andre gjør det....

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:30   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Jeg er også en slik: "Unnskyld-dame" som på en høflig og hyggelig måte spør om å få komme forbi. Det er ikke alltid det blir tatt nådig opp av butikkadelen (de som "eier" butikken, og kan gjøre akkurat det som passer dem best). Mitt beste våpen mot slike ufyselige folk er å smile og takke - nesten overdrevet høflig og hyggelig.

Det koster meg ikke en halv kalori og si: "kunne du tatt en pakke med ... til meg når du likevel står der".

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:35   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Elinblu da! Nå er det like før jeg sender deg på bølle-kurs! Du kan da ikke gå rundt og føle deg tåpelig og være satt ut lenge etterpå fordi du KREMTET!

Kremtet - og fnøs og svarte med samme mynt når hun ropte til meg. Skal ikke stikke under en stol at jeg svarte dama i dag også, og avsluttet med et høyt "herregud!" Dama ble så alterert at hun gikk og hentet seg kølapp, noe som bare er nødvendig ved resepter. Dermed kom jeg foran henne i kassa.

Canisa: Den overdrevent hyggelig-taktikken liker jeg godt også, men som regel mister jeg bare hodet og glefser tilbake.

De som har lest bloggen min, vet at jeg faktisk kan være en hjerterå butikkbølle, men det er en annen historie.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:25   #13
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Jeg går rett på, samme hva jeg støter på. Støter jeg på nissen, drar jeg han i tissen!

Apropos Bølle-kurs, hadde dere også det på ungdomskolen?
Alle jentene i klassen var på bølle-kurs for å lære å sette grenser eller noe i den dur. Men særlig bøllete ble vi ikke.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:36   #14
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

For en kjerring!! Dama er tydeligvis ikke i besittelse av normal folkeskikk. HELT enig med deg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:39   #15
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du har rett. Dama er gal!

Jeg har heller ingen skrupler med å flytte på folks barne- eller handlevogner hvis de er i veien for meg.

Det gjør jeg også! Har ikke tenkt på at det er frekt engang jeg Ville synes det var greit om noen gjorde det samme med min vogn så..

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:41   #16
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Jeg eier ikke tålmodighet med slike blokkerende egosinker, så jeg ville nok gitt vogna hennes en nødvendig dytt, ja. Med mine 1,63 m.o.h. er det lenge siden jeg lærte at jeg er pent nødt til å bruke litt albuer for å komme frem her i verden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:41   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Ja, du er jammen fæl!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:43   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ja, du er jammen fæl!

Jeg kan være litt frekk, altså (og tviler ikke på at denne dama har en annen versjon av historien), men akkurat her mener jeg å ha hatt mitt på det tørre.

Det var for øvrig frua i egen person, og ikke vogna, som stod i veien for meg.

Pia: Har ikke gått på bøllekurs, nei.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:50   #19
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

[quote=Elinblu;414394]Jeg kan være litt frekk, altså (og tviler ikke på at denne dama har en annen versjon av historien), men akkurat her mener jeg å ha hatt mitt på det tørre.
QUOTE]

Jeg synes det er utrolig søtt at du må presisere at du kan være frekk.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:51   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg, en butikkbølle?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg synes det er utrolig søtt at du må presisere at du kan være frekk.

Man har da temperament.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no