|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatJeg kjørte nordover , 160 mil en vei da jeg hadde hatt lappen i 2 mnd, på vinterføre.Jeg var 19 da jeg fikk lappen. Og ølevseskjørt siden jeg var 14 hihi
![]() |
#23 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatMin eldste kjørte russebilen fra Drammen til Stavanger via Kristiansand med ganske ferskt sertifikat (hadde hatt det i ca 6 mnd.Mulig HI mener mer ferskt sertifikat)
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatJeg ser ikke helt problemet i problemstillingen slik den er gitt. Det som er viktig er at på en slik lang reise må de sette av godt med tid - og noe særlig mer enn 60-70 mil per dag bør den ferske sjåføren ikke kjøre. Hvis sjåføren er inneforstått med det - og det er satt av godt med dager til selve kjøreturen - synes jeg det må være en flott tur å kjøre når man er fersk - det er jo dessuten en tur hvor trafikken blir enklere og enklere. |
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatMå si jeg blir litt små sjokkert her jeg sitter og leser alle svarene
![]() |
#26 |
I mål
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatNei, jeg hadde ikke det. Jeg husker godt hvordan jeg selv kjørte da jeg nettopp hadde fått lappen. -Uansett hadde vel ikke en 16åring fått dra så langt og lenge på egenhånd nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatMin 16-åring kunne godt ha reist på ferie alene med venninner, det hadde neppe vært noe problem. For meg er det vel det ferske sertifikatet som mest sannsynlig hadde gjort at jeg sa nei.
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatTror jeg kanskje hadde sagt nei jeg også og heller sagt at de fikk finne ett reisemål som ikke var så mange mil unna til sjåføren hadde fått litt mer erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|