|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kjøre 300 mil med nytt sertifikatNytt dilemma: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatDet er vel en grunn til at hun har fåt sertifikat.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatSkulle denne ene personen med ferskt førerkort foreta all kjøringa? Da hadde nok svaret blitt nei. Hadde det vært flere som delte på kjøringa, så hadde jeg vurdert det. Men det er avhengig av hvem hun skulle reist sammen med. Selv om man aldri har noen garantier for hva som kan skje, så hadde jeg aldri latt henne dratt på tur med personer jeg visste opptrådde uansvarlig i trafikken.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatDet var da veldig til dilemmaer så sent på natten Jessica |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatDer hadde jeg vært skikkelig hønemor og sagt nei
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatJeg er enig med dutte. Da jeg fikk sertifikatet sa læreren at det er nå jeg kan begynne å trene på bilkjøring.
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatJeg er usikker. Jeg hadde selv ikke lagt ut på en sånn tur for 2 år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatIkke hvis denne venninnen er den eneste som har førerkort. Det høres ut som alt for mye kjøring for en nybakt sjåfør.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatStoresøs var klar for å kjøre fra Bergen til Oslo dagen etter at hun fikk sertifikat.
![]() |
![]() |
#11 |
både her og der
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatNei, det hadde jeg ikke tillatt. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatJeg får vel si hva jeg mener da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatNei, hadde jeg sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
fri
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatJeg tror ikke at en 18-årig jente som har tatt lappen nødvendigvis trenger å være noen dårligere sjåfør enn mange andre. Kvinner er jo generelt sett mindre "farlige" sjåfører enn mannlige, og da er nok unge mannlige spesielt farlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatNei, det hadde de ikke fått lov til. Om de var 2-3 stykker som delte på kjøringen og dette var ungdom jeg stolte på, hadde jeg vurdert det.
![]() |
#18 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikat
Det tror ikke jeg heller. Poenget mitt er at det er altfor mye kjøring for bare én, såpass fersk sjåfør.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdig!
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikatHadde ikke kjørt 300 mil selv, selv om jeg har hatt lappen i ørten år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøre 300 mil med nytt sertifikat
Hva definerer du som mye kjøring? Det står jo ingenting i HI om at de skal kjøre i ett, eller tilnærmet, men at de skal tilbakelegge denne reiselengden i løpet av ferien.
![]() |
|
|