|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen? | |||
| Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig |
|
0 | 0% |
| Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig |
|
36 | 24,49% |
| Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig |
|
12 | 8,16% |
| Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig |
|
12 | 8,16% |
| Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig |
|
63 | 42,86% |
| Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig |
|
17 | 11,56% |
| Broccoli til vanlig |
|
7 | 4,76% |
| Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Liker du å bli feiret?
Ja, jeg også! Elsker elsker elsker gaver og taler og skryt og moro. Rosa sanger også, helt topp!
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg liker i grunnen godt å være hovedperson i sånne sammenhenger; jeg synes det er hyggelig med taler også (hvis de er bra eller i det minste koselige). Det er veldig sjelden jeg er i den situasjonen, da, jeg kan vel i farten huske bryllup og førtiårsdag, og begge deler var forholdsvis rolige affærer. (Konfirmasjonen var enda roligere, vi hadde ikke taler eller noe.) Jeg ville ikke nødvendigvis like å bli veldig fokusert på i gigastore selskaper, men det er da heller aldri aktuelt.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg kunne godt tenke meg en rosende takketale i ny og ne, jeg.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg liker ikke så godt å være midtpunkt, men jeg takler det greit, og har ingen skrupler med å holde taler og sånn. Og litt ros kan jeg da alltids ta imot. :raus:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Smugleser
|
Sv: Liker du å bli feiret?Altså, pollen passer ikke, for det er jo noe i mellom å elske å være midtpunkt - og ikke å like det.
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å bli feiret?Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, og heller ikke store fester/samlinger. Synes jeg får passelig med oppmerksomhet til vanlig.
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg liker gavene, men det andre kan jeg godt unnvære.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg elsker fester og feiringer med folk jeg liker, men liker ikke være midtpunkt. Jeg har feiret runde dager med stor fest, rett og slett for å samle alle de gøyeste folkene jeg kjenner. Jeg elsker gaver, men ikje taler. Sist redigert av 007 : 08-04-15 kl 17:09. Årsak: Gøyeste, ikke høyeste... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Faen. Jeg er bare 170.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Det høres ut som en pussig, men forholdsvis ufarlig temabursdag.
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Det er ikke sikkert de er så fryktelig høye. Det er jo snakk om de høyeste hun kjenner, ikke nødvendigvis de høyeste i landet. Men ja, jeg uttalte meg nok litt lettvint der.
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes det er litt trist, for selv når noen inviterer de høyeste de kjenner, er det lite sannsynlig at jeg står på gjestelisten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Det kommer jo an på hva 007 mener med høy da, fysisk eller psykisk. Enkelte (og ikke bare noen) blir jo høy på gøy ved for mye sukker eller rødvin f.eks.
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Men kjip for meg.
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg elsker det, og jeg elsker gaver. Får passe oppmerksomhet til vanlig, jeg kan ta ganske stor plass ...
|
|
|
#20 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å bli feiret?Jeg kan godt være midtpunkt. Feks så er jeg leder, så er endel i fokus. Kan gjerne snakke i forsamlinger, bidra til underhomdning etc. Jeg har vært leder for 17. Mai- komité og arrangerer middagsselskap og barnebursdager, så jeg takler å arrangere også.
|
![]() |
|
|