|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har sett ei på facebook som jeg syns jeg kunne legge til. Men så lurer jeg på om vi var venner før og at hun kanskje har slettet meg igjen. Litt pinlig om jeg legger henne til en gang til, så jeg tør ikke.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har fått en rar forespørsel for litt siden - og jeg lurer på om hun synes jeg er rar som aksepterte.
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Er jo kjekt å være bisnisskontakt med en dame som har sendt deg purringer... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Ja, jeg skjønner at det ikke er bare greit altså.
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Kari kan bare få være vennen din i fred, Bluen. Sånne facebookvenner har man jo noen av.
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har også en enorm mengde ukjente på LinkedIn etter et uhell med en app og liten unge.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Jeg tipper jeg har litt fler skjelett i skapet enn deg da... Sist redigert av Joika : 10-04-15 kl 10:38. Årsak: Skrivefeil!!! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg hadde latt Kari forbli en venn. Dere kjenner hverandre godt nok og vennelista er stor nok til at hun drukner.
|
|
|
#12 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Det har skjedd her og. Når jeg har gjort det sjøl, har jeg klart å avbryte forespørselen. Mannen la til noen uten å mene det og kom løpende for å spørre om jeg kjente vedkommende, men det var en mamma i barnehagen som nylig hadde lagt til meg, så hun fikk bli. FAU-dama er jo langt innafor, hun syntes sikkert bare det var hyggelig!
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg fikk en venneforespørsel for litt siden, og siden dette kom fra en ytterst perifer person så gikk jeg inn på profilen hennes først. Og der stod det i klartekst: "Hvis du har fått venneforespørsel fra meg og synes det er noe underlig, så må du gjerne ignorere. Jeg må ha gjort noe veldig rart, for jeg føler at jeg har spurt hele verden."
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Men kan det ikke være et virus som driver og sender slike forespørsler rundt random?
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Uff, jeg har fått en ny mannlig venn på Facebook, en god bransjekollega. Men nå har kona hans sendt meg venneforespørsel! Jeg håper hun bare har "stalket" meg og kommet borti venneknappen ved et uhell, den blir ikke godkjent.
|
![]() |
|
|