Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-07, 14:00   #1
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?

Nei det er det ikke!!

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 14:04   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det er så veldig big deal om noen lurer i meg vitaminer.
Det er ikke helt ok, men det er jo ærlig talt ikke noe stort problem.

Gammel 06-06-07, 14:18   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Det er absolutt ikke greit. Hadde noen gjort det mot meg så hadde jeg blitt rasende.

Gammel 06-06-07, 16:03   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Desembermamma.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 16:52   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne diskusjonen var kjedelig.

Hva om vi istedet diskuterer om det er greitt å lure en partner til å endre usunne vaner mot partnerens vilje? La oss si at man har en partner som røyker, snuser, drikker eller bruker kokain. Er det da greitt å bytte ut innholdet med henholdsvis nikotinfrie sigaretter (hvis det finnes ), "aroma"-snus uten nikotin og tobakk (det finnes, jeg så reklame på ES), alkoholfri vin eller melis?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 18:22   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Denne diskusjonen var kjedelig.

Hva om vi istedet diskuterer om det er greitt å lure en partner til å endre usunne vaner mot partnerens vilje? La oss si at man har en partner som røyker, snuser, drikker eller bruker kokain. Er det da greitt å bytte ut innholdet med henholdsvis nikotinfrie sigaretter (hvis det finnes ), "aroma"-snus uten nikotin og tobakk (det finnes, jeg så reklame på ES), alkoholfri vin eller melis?

Nope. Ikke hvis man ikke har fått fratatt personen myndigheten.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 18:36   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nope. Ikke hvis man ikke har fått fratatt personen myndigheten.

Jeg ser ikke noe galt i å bytte ut kokain med melis .. :ypper:

Gammel 06-06-07, 18:43   #8
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser ikke noe galt i å bytte ut kokain med melis .. :ypper:

Jeg hadde blitt VRED om noen ga meg colalight. Fytti..****

Gammel 06-06-07, 19:30   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vårin, her.

Jeg blir litt forundret over hvor provosert folk gidder å bli inne på dette forumet. Folk blir lurt hele tiden!

Hvem er det som blir lurt, mener du? Og jeg kan ikke si jeg ser så mange som er provosert i denne tråden. (Med mulig unntak av deg - men det kan hende jeg feiltolker deg?)

Melis? Er du klar over hvor farlig det er, eller?

Gammel 06-06-07, 20:20   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Melis? Er du klar over hvor farlig det er, eller?

Selvsagt. Godtefri April, Mai OG Juni? Hello, liksom.
NÅDE den som lurer melis i kokainen min!

Gammel 06-06-07, 17:31   #11
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

*slettet*

Sist redigert av Vårin : 06-06-07 kl 21:09. Årsak: Innlegget hadde upassende innhold
Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 18:19   #12
Pastill
Pauset

Standard

Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden i det hele tatt, og hvertfall ikke slik den er vinklet. Den inviterer ikke til diskusjon, men til et opprop om hvem som er enig med den store massen.

Jeg blir litt forundret over hvor provosert folk gidder å bli inne på dette forumet. Folk blir lurt hele tiden!

Om det er greit å lure folk eller ikke, er relativt. Og at det skal bli rene lynsjestemningen inne på et nettforum fordi en trosser massen, det vil ikke forandre verden i det hele tatt.

Mange kraftige meninger, stort engasjement. Det er slike folk vi trenger til å engasjere seg politisk IRL! Dere kaster bort talentet deres ved å bruke opp den energien her inne, for det gir ikke resultater!

Er vel ingen som snakker om deg her. Det er snakk om et prinsipp.
Setter man i gang en diskusjon så må man regne med å bli diskutert. Og da er det ikke sikkert det går i ditt favør.
Ingen som er hissige, provoserte eller "lynsjende" her det jeg har sett. Syntes det er en saklig diskusjon i lys av en annen. Som alle andre diskusjoner så er dette en i massen for de fleste her.

Gammel 06-06-07, 20:09   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden i det hele tatt, og hvertfall ikke slik den er vinklet. Den inviterer ikke til diskusjon

Poenget var at du ga meg en ganske krass prikk der jeg fikk beskjed om å ikke ta opp denne siden av saken i tråden din. Jeg var høflig og slettet innlegget mitt og lagde en ny tråd som tok opp det jeg syns var interessant ved tråden din. Om du mener det ikke har noe poeng fordi de fleste er uenige med deg i saken så må du gjerne mene det. Jeg var oppriktig nysgjerrig på om det var mange som mente det var helt greit å lure inn kosttilskudd i mannen sin mat, og jeg ville gjerne høre hva som var argumentet for at det var en helt fair ting å gjøre. Hvis du vil belyse andre sider av saken så er du hjertelig velkommen til å gjøre det i min tråd. Mine tråder er alltid åpne for avsporinger og diskusjon på siden av tema. :raus:

Jeg tror egentlig ikke det er så mange som er veldig provosert her, kanskje litt forundret, men ikke provosert. Bortsett fra deg - du har virket ganske provosert helt siden noen påpekte det suspekte ved å lure kosttilskudd i mannen sin.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 20:48   #14
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Poenget var at du ga meg en ganske krass prikk der jeg fikk beskjed om å ikke ta opp denne siden av saken i tråden din. Jeg var høflig og slettet innlegget mitt og lagde en ny tråd som tok opp det jeg syns var interessant ved tråden din. Om du mener det ikke har noe poeng fordi de fleste er uenige med deg i saken så må du gjerne mene det. Jeg var oppriktig nysgjerrig på om det var mange som mente det var helt greit å lure inn kosttilskudd i mannen sin mat, og jeg ville gjerne høre hva som var argumentet for at det var en helt fair ting å gjøre. Hvis du vil belyse andre sider av saken så er du hjertelig velkommen til å gjøre det i min tråd. Mine tråder er alltid åpne for avsporinger og diskusjon på siden av tema. :raus:

Jeg tror egentlig ikke det er så mange som er veldig provosert her, kanskje litt forundret, men ikke provosert. Bortsett fra deg - du har virket ganske provosert helt siden noen påpekte det suspekte ved å lure kosttilskudd i mannen sin.

Først vil jeg bare si at du har misforstått meg helt. Jeg syns det er lite poeng å starte en diskusjon der man VET at det ikke blir noen diskusjon. Men hvis du faktisk ikke trodde at ingen kom til å mene noe annet, så tilgi meg.

Tusen takk for at du er så åpen og raus at man kan avspore dine tråder så mye man vil, for nå er det jo blitt en tråd om prikker og prikkekommentarer. Den følger jeg gjerne opp.

Gammel 06-06-07, 21:04   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er lite poeng å starte en diskusjon der man VET at det ikke blir noen diskusjon. Men hvis du faktisk ikke trodde at ingen kom til å mene noe annet, så tilgi meg.

Kasia visste jo allerede at det var minst én person her som mente noe annet, og det er da ingen måte å vite på forhånd om det finnes andre.

Du sa grundig fra til ganske mange av oss om at du absolutt ikke ville ha denne typen diskusjon i din tråd, og da synes jeg det er temmelig utidig å kritisere henne for å starte sin egen tråd der det er meningen man skal diskutere nettopp dette emnet.

Gammel 06-06-07, 21:08   #16
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kasia visste jo allerede at det var minst én person her som mente noe annet, og det er da ingen måte å vite på forhånd om det finnes andre.

Du sa grundig fra til ganske mange av oss om at du absolutt ikke ville ha denne typen diskusjon i din tråd, og da synes jeg det er temmelig utidig å kritisere henne for å starte sin egen tråd der det er meningen man skal diskutere nettopp dette emnet.

Du har selvfølgelig helt rett. Jeg får be om unnskyldning til Kasia og trekke meg stille tilbake fra denne diskusjonen.

Gammel 06-06-07, 17:36   #17
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva vet du om vi ikke er engasjert i politikk i RL?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 18:11   #18
Pastill
Pauset

Standard

Burde lure i han litt viagra. Det hadde blitt morro.

Gammel 06-06-07, 18:37   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å bytte ut melis med kokain da?
Sjokoladekake med "noe ekstra".

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 20:12   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også prikk. Hva sa din?

Fra Vårin: Du er stor i kjeften, men det er ikke så mye tak i deg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.