|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Spinoff av annen tråd der HI kun vil ha svar på hvordan hun kan lure kosttilskudd i mannen sin, og ikke ønsker diskusjon om temaet.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Hvorfor stoppe ved kosttilskudd. Tenk på alt det ei kjerring kan lure i gubben sin.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Kjære vene! :shock:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Enig med deg. Tenk om mennene begynnt med å lure p-piller i damene sine. Da hadde det "blitt ramaskrik".
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Vel, er man gammel og dement og ikke skjønner at ekstra vitaminer og mineraler er positivt for en, så er det vel muligens litt annerledes enn å lure i oppegående mennesker piller.
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg syns ikke det er greit. Jeg vil vite hva jeg får i meg, og hadde blitt sint dersom noen hadde prøvd å lure i meg noe, uansett om hensikten var god.
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Eventuelt kan du lure det i mannen din og sitte i ro mens han tar seg av det som skal gjøres. :lur:
![]() |
#13 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Nei, jeg synes ikke det er greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker, men jeg forstår på en måte motivet til HI i den andre tråden også. Hun sier at mannen har et noe ensidig kosthold og at hun derfor ønsker at han skal få i seg vitaminer. Hun er vel bekymret for at han ikke får i seg det han har behov for gjennom kostholdet.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jada, det er jo helt greit det. Han får bare la være å dø fra meg (frekke mannen) fordi han er usunn. Det bestemmer nemlig JEG! |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Nei, herlighet, det er ikke greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Jeg er enig med deg. Fullstendig enig.
![]() |
#18 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Nei! Det å i det hele tatt tenke tanken høyt er horribelt i mine øyne. Hadde jeg funnet ut at noen hadde gjort noe slik mot meg hadde jeg tilta, helt enkelt. Det er ikke omsorg, det er hysteri og overformynderi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Nei det er det ikke!!
![]() |
|
|