|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?Jeg tvinger ikke mannen min til å gjøre noe nei. Min personlige idé (og jeg er klar over at andre har det på en annen måte og er dønn lykkelige så det er ikke kritikk av noen) av et likestilt forhold er uforenlig med en hverdag hvor jeg skal gå inn i en slags "kone + litt mamma" rolle hvor jeg skal drive og mase på mannen for å spise ordentlig, kle seg ordentlig og i det hele tatt oppføre seg som et fornuftig voksent menneske. Jeg absolutt avskyr å bli tvunget til å være masekjerring og takler ikke å være sammen med menn som må mammes.
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?Jeg tvang Mr. Norway til å begynne å trene. Jeg vil jo tross alt beholde ham en stund, og han lå dårlig an. Men trene hadde han IKKE tid til gitt.
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?Jeg tvinger folk til å høre på meg når de ikke gjør ting etter sitt eget beste.
|
|
|
#5 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?Jeg tror ikke jeg ville tvinge noen til noe, men jeg er en jæ ... på å overbevise. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?Jeg ljuger og lurer før jul og bursdager.
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?
Eller når underbuksene er så hullete at det i grunnen bare er strikken rundt livet igjen, det er greit å hive de da uten å spørre først eller? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?Men jeg tvinger ham jo ikke til noe, jeg har jo (av og til) kjøpt nye, for å slippe å tvinge ham til butikken f. eks. så det det var jo et dårlig eksempel i grunn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er enda mer opptatt av helse.
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg holder kjeft og øker heller forsikringssummen på ham jeg.
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Sv: Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?esme: Har ikke du noen områder hvor du er bedre enn mannen din (og vica verca) og dere driver å belærer hverandre? :nysgjerrig:
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Absolutt! Og vi er ganske flinke til å søke råd hos hverandre, tror jeg da. Men vi tvinger ikke hverandre til å gjøre noe, og maser heller ikke så lenge det er noe som er den andres "privatliv" for å si det sånn. Men det er jo klart, siden jeg har en sånn sterk horror for å havne i maserollen så har jeg jo plukket ut en mann som er veldig fornuftig også da.
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Er veldig enig med deg i dette. Og før vi fikk barn maste jeg ikke om en ting. Men nå må jeg til min fortvilelse konstatere at jeg av og til forvandles til "the nagging wife".
|
![]() |
|
|