Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-15, 16:08   #21
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Problemet er at det ikke er noe alternativ i byen vår. Når sykkelen er ødelagt, kan jeg jo ikke sykle til nabogrenda og levere den heller. Det blir en ond sirkel.

Nei, det skjønner jeg. Hvis du er litt tøffere enn meg gir du dem din hjertens mening om saken og håper at de skjerper seg til neste gang.

Gammel 09-09-15, 16:51   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde blitt skikkelig grinete hadde dette skjedd meg, kjenner jeg.

Gammel 09-09-15, 18:19   #23
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde vært skikkelig grinete og startet formell reklamasjonsprosess. Klikk og klag! http://www.forbrukerradet.no/klage/klage-til-selger

Gammel 09-09-15, 19:47   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sendt en mail til butikksjefen og forklart at du var avhengig av denne sykkelen og derfor blablabla. Også hadde jeg krevd enten en tilsvarende ny sykkel, eller umiddelbar fiksing av din nåværende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-15, 19:51   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grunn til å være sur!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-15, 22:32   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Siden det likevel tar så lang tid hadde jeg nå forlanget gaffel med demping.

Ja, det burde jeg egentlig gjøre. Men jeg har en allerede. Sant å si har jeg tre sykler, så det er jo ikke veldig synd på meg - selv om det var denne mellomgode utgaven jeg brukte til daglig. (Syklene kan ikke være for fine her i byen, da blir de stjålet på et blunk. Gromsykkelen står derfor i garasjen utenom på treningsturer.)

Har for øvrig ikke fått noen respons på mailen jeg sendte i formiddag.

Gammel 09-09-15, 22:37   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes de skal betale hele reparasjonen for deg, jeg, når det har tatt sånn tid.

Gammel 09-09-15, 22:44   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Har for øvrig ikke fått noen respons på mailen jeg sendte i formiddag.

Det syntes ikke jeg er så rart. Noen ganger kan det ta litt tid å sjekke opp ting, og å få tak i den personen som har hatt ansvaret for akkurat din sykkel.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-15, 23:02   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den personen tror jeg ikke eksisterer, Joika, så akkurat det er ikke så rart. Og det er jo ikke stort mer å si heller, for all del. "Delen er bestilt og sikkert rett rundt hjørnet", jadda.

Gammel 10-09-15, 00:51   #30
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Syns dette har tatt urimelig lang tid og mye rot så her er det absolutt på sin plass med botemiddel og beklagelse om de tar kundene sine på alvor.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 06:16   #31
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hva du oppnår med å være sur, er jeg dog usikker på.

Man oppnår likevekt igjen. Det er deilig og befriende å sende mailer til bedrifter med elendig kundeservice.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 09:15   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis de har en FB-siden så er dette sånt som hører hjemme der. Særlig når du ikke får svar på mail.

Gammel 10-09-15, 10:31   #33
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Grunn til å være sur ja. Og når det har gått så lang tid ville jeg krevd en gaffel tilsvarende som var på den.

Gammel 10-09-15, 12:52   #34
Argente
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2015
Argente har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kanskje er jeg litt sær akkurat sånn, men jeg tenker også på smitteeffekten: hvis ingen sier fra, så fortsetter det slik i det uendelige ...

Det er ikke sikkert du kommer så langt med å være sur for egen del, men det kan hende at litt voksenopplæring bidrar til at de yter bedre service neste gang. Og om ikke annet husker de deg kanskje til neste gang hvis du kommer tilbake!

Argente er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 12:56   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Argente, her.

Det er ikke sikkert du kommer så langt med å være sur for egen del, men det kan hende at litt voksenopplæring bidrar til at de yter bedre service neste gang. Og om ikke annet husker de deg kanskje til neste gang hvis du kommer tilbake!

Ja, akkurat det siste der tror jeg vi snart er på vei til allerede.

Gammel 12-09-15, 18:59   #36
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har du fått den igjen nå?

Gammel 12-09-15, 20:56   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har du fått den igjen nå?

Nei, erru gæren - har ikke hørt et ord.

Gammel 12-09-15, 21:55   #38
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde vært direkte sur. Tror jeg måtte latt mannen håndtere det videre. :gravid,hormonell,ogsinnesgal:

Gammel 12-09-15, 22:09   #39
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Lånesykkel?

Gammel 14-09-15, 14:39   #40
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Det er vel ikke det du vil høre, men på sykkelshopen her har de 48 t levering på reparasjoner, og ofte før. Det er Birk sport, hvis du vil plage dem med et eksempel.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.