|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Dette er en filleting, altså, men jeg tar gjerne en liten realitetsorientering.
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Du har all grunn til å være muggen syns jeg. Skikkelig dårlig service som du godt kan klage på.
![]() |
#5 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg hadde også vært skikkelig grinete for noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)"fordi Birken-syklistene kom først i køen"... Jeg hadde vært dritsur, rett og slett.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg hadde vært kjempesur. Jeg hadde ringt, understreket hvor grei jeg var som tok til takke med en dårligere dempegaffel og sagt at dette var fullstendig uholdbart. Jeg ville hatt reparasjonen helt gratis og ferdig før førstkommende helg. Har de ikke kapasitet selv må de betale noen andre til å gjøre det.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Takk, dere. Ja, jeg har allerede betalt ganske mye (over 1000, så vidt jeg husker) for selve reparasjonen - det var en del som skulle gjøres, bl.a. nytt dekk og slange, og ny girwire. Derimot fikk jeg skjermene gratis.
![]() |
![]() |
#10 |
--
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Ja, klart du har rett til å være sur. Og bare det å si at Birken-syklister kommer foran? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)
Ja, nå høres du ut som mannen min.
(Håper ikke du blir fornærma over omtalen av den gamle sykkelen din, Irma!
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Det hører vel kanskje også med til historien at jeg tror de har glemt å bestille ny gaffel til å begynne med. Han som gjorde tabben og ødela sykkelen, reiste på ferie nokså kort tid etterpå, fikk jeg inntrykk av. Da jeg stakk innom for å etterlyse gaffelen etter et par uker, traff jeg på en person som jeg tror må ha vært butikksjefen. Han kjente ikke til saken i det hele tatt, og var "veldig overrasket".
![]() |
![]() |
#13 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg ville og vært sur og muggen og tatt det med butikksjefen.
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg hadde vært sur, men ofte kommer man lenger med å være konstruktiv.
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg hadde også vært sur og muggen. Så lang tid skal det da virkelig ikke ta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Angående bilanalogien: Da verkstedet vårt hadde omtrent samme gangen i reparasjonen (garantisak) av en liten filledel på bilen vår (bestilte ny del, tok 5 dager, iups, knakk ny del, bestille ny, mer venting fordi det tok tid å få verkstedtid, oups, det var visst ikke det som var galt likevel, feilsøke på ny, bestille ny del, ny ventetid, etc. Totalt en måned), så måtte jeg BRØLE meg til å få leiebil av dem. Men fikk det, altså.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Og ja, jeg var sur.
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Du har all grunn til å være sur ja.
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)
Problemet er at det ikke er noe alternativ i byen vår.
![]() |
![]() |
#20 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Siden det likevel tar så lang tid hadde jeg nå forlanget gaffel med demping.
![]() |
|
|