Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du kunst på veggen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-15, 12:43   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du kunst på veggen?

En venninne av meg avslørte nettopp at hun hadde brukt 8000 kr. på et maleri hun har på veggen, noe jeg synes var fryktelig dyrt. Den eneste kunsten jeg har på veggen er et bilde malt av en tidligere nabo/venn. Det kan kanskje kalles kunst (jeg synes det er fint!) men jeg fikk det jo gratis.

Så- hva har FP på veggen? Dyre kunstverk av anerkjente kunstnere? Barnetegninger? Plakater fra Ikea og Bohus? Portretter av ungene og brudebilder? En kombinasjon?

I tillegg lurer jeg på hva dere tenker om å bruke mye penger på kunst? Er det noe du ville prioritert, eller ville du heller brukt pengene på andre ting. I så fall hva?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.