|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesJeg er så glemsk, så mye av episoden gikk med til hukommelseshjelp fra mannen min, som ble pepret med spørsmål av typen: "hvem var han der, igjen?" "Hææ, når døde hen? Hvordan skjedde det egentlig?" Noen ganger trengte jeg ikke spørre en gang, han gjettet umiddelbart at jeg ikke husket at Arya hadde drukket noe som gjorde henne blind.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of Thrones
Tror dette var litt sånn "koble oss på" episode igjen. Og det var lurt
|
|
|
#3 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesFin første episode. Gleder meg til resten!
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesVeldig bra første episode. Vil bare se mer!
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesVeldig bra!
|
|
|
#7 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesSpennende ja!
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesSpennende er bare fornavnet.
|
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesDenne sesongen (klok av skade) gjorde jeg skikkelig research. Vi så om igjen siste episode fra forrige sesong først. Så fant jeg en artikkel på nettavisen som linket GOT til virkelige personer og hendelser.
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesTakk for tips, Scully! Denne oversikten over hvem som er drept de siste fem sesongene er også nyttig.
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Samme her. Er ytterst sjelden jeg må snu meg bort, men den scenen klarte jeg ikke å se...
Jeg tenker det samme som den. Heksa har ikke noe med gjennopplivingen å gjøre, det er Ghost som står bak den, det er jeg sikker på. Enten fordi John har "overtatt" Ghost, eller fordi Ghost har evner vi ikke har sett begynnelsen av enda.
|
|
|
|
#12 |
|
Administrator
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesI bøkene har alle Stark-barna (utenom Sansa) evner og en kobling til ulvene sine. Gleder meg til GRRM blir ferdig med Winds of Winter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesMen dette er jo ikke noe annerledes enn hva the red priest, Thoros, har gjort flere ganger?
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesJeg har som Fibi litt tro på at Ghost er involvert på noe vis. Håper i hvert fall det, for de Thoros har fikset på har jo ikke vært så... freshe etter en stund.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesGhost må jo ha noe med saken å gjøre!
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesJon Snow ble ikke akkurat muntrere av å ha vært død.
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesKnis. Litt kjedelig episode, eller? Transportetappe.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Winds of Winter blir ikke ferdig før sesong 6 av Game of ThronesDet var vel en episode med mange frempek, blant annet hørte vi vel Jon bli født (av Lyanna?), Jon er klar for å gå mot Winterfell og de viktigste birollene seiler opp. Setback med Rickon, da.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, du skulle tro at å gjenoppstå ville få ham til å trekke på smilebåndet, men neida!
Jeg ser mange rundt om på internettet spekulerer i at Rickon er en del av et plot for å lure Ramsay Bolton, og at det er derfor Umber ikke vil sverge lojalitet til Bolton. Jfr. mulig dobbelbetydning av episodetittelen. Blir spennende å se!
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ooh, det hadde jo vært fint! Det ville jo passet mye bedre også med inntrykket av Umber, vel?
|
![]() |
|
|