|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerDet står vel att når man først begynner og bruke kortet kan det ta litt tid før dem får vurdert dit handlemønster, noe jeg selv merket det tok vel ca 6 mnd fra jeg begynte og bruke kortet til jeg fikk kuponger. Jeg hentet mitt kjøpeutbytte på nærmeste obs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kuponger
Ja, ser at det står "litt tid", men siden jeg nå har handlet der siden midten av november syns jeg det har gått mer enn nok tid. Et halvt år er ikke "litt tid" i min bok, det er et jævla hav av mye tid brukt i en dårlig butikk uten å få noe igjen for det.
![]() |
#24 |
I mål
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerJeg lastet ned appen nå (mange gode tips i denne tråden gitt), og jeg har som sagt brukt kortet relativt lite, i det siste, men synes likevel de tre kupongene gratis iskaffe, billige egg og billig potetgull er noe snevert |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerKupongane vi får er typisk varer vi kjøper ofte, som melk, yoghurt naturelle og egg. Eg hugser sjeldan å ta dei med når eg handler, men synest det er litt oppskrytt, fordi det likevel er billige varer. Har inntrykk av å spare maks ein tiar på å bruke kupong.
![]() |
![]() |
#26 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerVår lokale Rimi er blitt Coop Prix og jeg har nå blitt Coop-medlem. Har kun hatt det i 4 uker og har ikke fått noen kuponger enda, får vel vente litt til.
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerVi får brød, iskaffe og leverpostei og Toro pizzabunn. Ihvertfall fikk, nå har jeg ikke handlet disse varene på lenge. Lurer på om det ligger papirkuponger her nå, jeg har ikke lastetned appen.
![]() |
#28 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerVi har bare fysiske kuponger. Vi har Coop Marked som nærbutikk, men jeg hater den butikken og handler der aldri, mens mannen bruker den som sånn "gidder ikke kjøre omveien om Kiwi og skal bare ha et par småting"-butikk, så det betyr at gratiskupongene våre stort sett er cola, Kick eller Mariekjeks.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har regnet kjapt over et par ganger, og kommet til at vi i snitt sparer noe sånt som 60-80 kroner om vi bruker alle kupongene. Ingen formue, selvsagt, men det er jo like greit å ta det med seg når vi uansett handler der og det er ting vi likevel ville kjøpt.
![]() |
#30 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg også ha!
![]() |
#31 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerJeg har også meldt meg inn etter at den lokale butikken hjemme og den på vei hjem fra jobb begge er blitt coop-butikker, men jeg har til tross for jevnlig handling fått en lusen kupong og det er samme som deg, Tally. Ikke mye vits i den, for den type kaffe drikker vi ikke og har følgelig aldri kjøpt der.
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
Tross alt godt å høre at vi er flere i samme båt. Jeg skulle gjerne hatt egg-kuponger! Om det er økoegg. jeg har sendt en mail til kundeservice.
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerHeh, fikk svar fra kundeservice.
Jeg kunne ikke dy meg, og skrev et ganske surt svar om at 13. november ikke er 1 til 2 måneder siden, men tre og en halv. Så om de mener et par måneder til så er jeg uenige med dem i at det vil ta "litt tid".
![]() |
#34 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerMå innrømme at disse kuponggreiene til fordel for 1% kjøpeutbytte irriterer meg. Har handlet mye mer på Rema og Kiwi/Meny etter at denne endringen kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerTil fordel for? Man får da begge deler? I tillegg har vår lokale, meget ryddige og fine Mega 4% utbytte, så det blir en god del penger hvert år når de også har byggvareavdeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Tatt på
|
![]() Sv: Fortell meg om Coops kupongerDet er opp de de enkelte coop-lagene hvilken prosent de vil gi til sine medlemmer. Noen gir 4 % til sine medlemmer når de handler i Coop-butikkene som hører til det laget og 1-2 % til andre medlemmer. Andre lag har lagt seg på standard 2 %. Litt forskjell fra lag til lag altså.
![]() |
|
|