|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kutyme på spaJeg unngår helst massasje selv, så jeg har ikke allverdens erfaring med spabehandlinger - men jeg syns det er ytterst spesielt med en mannlig massør som fjerner håndkleet så brystene syns på en ung jente. Har heller aldri hørt om magemassasje, det må virkelig ha føltes i overkant intimt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Kutyme på spaMagemassasje er helt vanlig, så jeg tror ikke dere trenger å tenke at det var frihet han tok seg. Jeg tenker heller ikke at man nødvendigvis må ha utnyttet situasjonen, det kan jo være en misforståelse.
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Kutyme på spa
Ja, når man får full kroppsmassasje, så hører ofte magemassasje med.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Kutyme på spaFørst blir ungene lekset opp for om at nakenhet er naturlig og de skal dusje på skolen og dusje på treningssenteret og ikke være redde for å være nakne i naturlige settinger, (som for eksempel på et spa), og så er det gæærnt at de IKKE sier fra at de ikke vil være nakne i naturlige (som for eksempel på et spa) settinger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg for min del er mer opptatt av å fortelle barna mine at "din kropp - dine grenser" enn å lekse de opp i at nakenhet er naturlig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Det er jo ikke noen motsetning der? Nakenhet er naturlig i noen sammenhenger, når en skal dusje for å gå i et basseng for eksempel. Det er noe helt annet enn å være en ung jente nesten naken alene i et rom med en mann som masserer magen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Nettopp! Og i denne situasjonen håper jeg da jeg har klart å lære jentene mine å si fra, enn å ligge der med ubehag uten å tørre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Det er det jeg har opplevd også, at de har alltid vært veldig opptatt av å skjerme meg, og dekke over og slikt, så jeg tenkte ikke over at dette kunne være et problem egentlig.
Som sagt, dette ble en gylden anledning til å ta denne samtalen, og det har vi så klart gjort. Men at hun ikke sa fra hadde nok med at det er hennes andre gang på spabehandling, og første gang med massasje av kropp, og hun visste nok ikke at dette var uvanlig. Måten hun sa det på når hun var ferdig tilsa at hun nok trodde det var vanlig. Men at hun syns egentlig ikke det var ok. Så da har vi fått snakket om at det er ok å si fra om at en syns noe er ugreit selv om det kan være noe andre syns er greit. Vi er alle forskjellige.
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kutyme på spaJeg har aldri fått magemassasje på full kroppsmassasje og det er jeg glad for! Jeg tror brystene alltid har vært dekket av noe.
|
![]() |
|
|