Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg puteoppbevaringa di!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-16, 23:47   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!

Vi har den største fra Keter, eller hva det heter. Riktignok er den i plastikk, men den er i samme farge som huset, og det ser ikke så verst ut. Den er diger og rommer våre 13 store puter til hjørnesofa samt en skjøteledning og fire fleecepledd.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 16:02   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det skal finnes et slags teppe man legger over, en kollega har kjøpt det. Våre puter er under tak, og dessuten tåler de regn, det er en krysning mellom vanlig møbelstoff og voksduk på et vis

Gammel 12-05-16, 14:16   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det skjønner jeg veldig godt. Vi har landa på å reparere den vi alt har i tre, og så muligens snekre en ny løsning på litt sikt. Så kanskje jeg kan få plass til å sitte snart.

Oppdatert info: Mamma gjemmer putene under senga, fordi de var i veien bak spisebordet. Litt vanskelig når man har kontinentalseng... Og ganske upraktisk. Trekk hørtes lurt ut! (Vi har fot liten sofa til at vi får alle putene oppi... Bildet viser bare halvparten.)

Gammel 12-05-16, 14:19   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det skjønner jeg veldig godt. Vi har landa på å reparere den vi alt har i tre, og så muligens snekre en ny løsning på litt sikt. Så kanskje jeg kan få plass til å sitte snart.

Oppdatert info: Mamma gjemmer putene under senga, fordi de var i veien bak spisebordet. Litt vanskelig når man har kontinentalseng... Og ganske upraktisk. Trekk hørtes lurt ut! (Vi har fot liten sofa til at vi får alle putene oppi... Bildet viser bare halvparten.)

Vi har for så vidt skuffer under senga, men viss eg må flytte treningstøy og vesker derifrå, blir det garantert framleis haug under spisebordet, så då er vi like langt.

Vi har ein gjennomsnittleg putekasser frå Jysk og det går jo litt oppi den, men langt frå alt. Så eg trur eit slikt trekk kan gjere susen.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 00:32   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor leser jeg "puppeoppbevaringa"? :trøtt:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 11:48   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dei hadde visst større variantar til sofagruppe og bord+ stolar. Vi har eit møbel som er ein mellomting av sofa og solseng, ein toseter og to stoler og det pssser fint over den solseng-sofa-saken. Så nå er planen å gjere som Robyn og slenge alle putene i den sofaen og legge trekket over.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 14:41   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hjørnesofa og har et trekk som nok er hakket større (men samme prinsipp, med strikk). Det går ikke rundt hele hjørnesofaen, men jeg slenger putene fra ene delen over i den andre og tar trekket rundt den delen. Er modulsofa så jeg får trukket trekket ned mellom delene.
Det er nok dette vi har:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/pr...265/#/80292325

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 13-05-16 kl 14:48.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 14:53   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Eg las Vis meg puppeoppbevaringa di og lurte på kvifor du ikkje sa at du ville sjå bhar.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 01:07   #9
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Digger Ikea-trekket! Takk for tips!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.