|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Vi har den største fra Keter, eller hva det heter. Riktignok er den i plastikk, men den er i samme farge som huset, og det ser ikke så verst ut. Den er diger og rommer våre 13 store puter til hjørnesofa samt en skjøteledning og fire fleecepledd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Det skal finnes et slags teppe man legger over, en kollega har kjøpt det. Våre puter er under tak, og dessuten tåler de regn, det er en krysning mellom vanlig møbelstoff og voksduk på et vis
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Det skjønner jeg veldig godt. Vi har landa på å reparere den vi alt har i tre, og så muligens snekre en ny løsning på litt sikt. Så kanskje jeg kan få plass til å sitte snart.
|
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!
Vi har for så vidt skuffer under senga, men viss eg må flytte treningstøy og vesker derifrå, blir det garantert framleis haug under spisebordet, så då er vi like langt.
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Hvorfor leser jeg "puppeoppbevaringa"? :trøtt: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Dei hadde visst større variantar til sofagruppe og bord+ stolar. Vi har eit møbel som er ein mellomting av sofa og solseng, ein toseter og to stoler og det pssser fint over den solseng-sofa-saken. Så nå er planen å gjere som Robyn og slenge alle putene i den sofaen og legge trekket over.
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Vi har hjørnesofa og har et trekk som nok er hakket større (men samme prinsipp, med strikk). Det går ikke rundt hele hjørnesofaen, men jeg slenger putene fra ene delen over i den andre og tar trekket rundt den delen. Er modulsofa så jeg får trukket trekket ned mellom delene.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 13-05-16 kl 14:48. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Eg las Vis meg puppeoppbevaringa di og lurte på kvifor du ikkje sa at du ville sjå bhar. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!Digger Ikea-trekket! Takk for tips!
|
![]() |
|
|