|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetNoen gjør. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetNoen klarte iallefall å forvirre meg totalt med flytting av tråder og innlegg.
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandet
|
|
|
#4 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetHar ikke lest hele tråden, men hjelpes meg... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetVår opplevelse av barnehagen er nok ganske langt fra din, Elin! Jeg skulle ønske at de var LITT mer nøye på hygiene i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg har også hørt om unger som går med mat og snørr i ansiktet hele dagen, og ikke blir skiftet bleie på ofte nok i barnehagen. Jeg er veldig glad for at vi ikke har opplevd dette. Jeg syns det er noe ganske annet med sand og søle når de leker ute. Man har det ikke mer gøy med fjeset fullt av gammel makrell i tomat, nei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Jeg har aldri hørt om noen som henter ungene med fjeset fullt av matrester og snørr.
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetNår jeg snakker om at det er morsomt med skitt, så mener jeg på klærne Bina.
|
|
|
#9 |
|
Ustabil
|
Jeg siktet ikke til noen spesielt, bare til uttrykket "skitne barn har hatt det morsomt". Da er det barna man snakker om, ikke klærne spesifikt, slik jeg oppfatter det. Og for all del, jeg har ingen problemer med å akseptere grønske på knærne og sand i håret. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Live and let live
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg tenkte det kunne være greit å høre om andres erfaringer. Her er jo også andre som bor i utlandet som sikkert bruker barnehager.
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetDet ville vært helt greit med en sånn ordning, men jeg synes det er helt greit uten en sånn ordning også.
|
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Jeg kommenterer det av og til jeg også, men da etterfulgt av en latter og en god kos, for det er jo bare morsom. Jeg håper personalet forstår at det ikke bryr meg. De prøvde en gang å si at det kanskje ikke var så lurt å hente i lyse klær, men da lo jeg bare og sa at jeg hadde da vaskemaskin.
|
|
|
#14 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg hadde ikke likt om de skiftet på barnet mitt før jeg hentet det. Dette fordi jeg synes noe av stasen ved henting er når jeg klarer å komme meg inn i barnehagen og observere leken uten at de vet at jeg er der. Jeg elsker å se uttrykket jentene får når de får øye på meg og kommer stormende mot meg. Jeg henter som regel de av de mest skitne ungene i bhg, og det gjør meg virkelig ingenting. De er aktive, og det synes.
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetLillesøster har forresten ikke noe særlig med hår å børste, så det er jo ikke et alternativ.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg synes det høres ut som en trivelig barnehage jenta di går i, og jeg hadde syntes det var bare deilig om ungene ble vasket og skiftet på til de skulle hentes.
|
|
|
#17 |
|
ai ai boff
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Asker
![]() |
|
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg henter de skitneste ungene på SFO og i barnehagen dagstøtt. Og det er helt fint. Men av og til hadde det vært deilig å kunne tatt med en velduftende og pen-i-tøyet-prins med seg hjem også.
|
|
|
|
#19 |
|
guru advisor
|
Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetÅ ja en velduftende prins hadde helt klart vært noe... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trøtt
|
Blir du ikke gal når du merker slike ting? Syns du det er greit, og at de barnehageansatte gjør jobben sin? Jeg hadde klikka om vogna hadde blitt stående under takrenna, og om barnet mitt hadde gått i våte klær (over lengre tid). Det er da lov til å bruke litt sunn fornuft på jobben vel? |
|
|
|
![]() |
|
|