|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Jeg er visst 90 % introvert og har helt klart en følelse av at det tok litt vel av i går - men jeg veit i alle fall at jeg dansa på bordet. Og overalt ellers.
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?
Sånn er jeg også. Sist redigert av 007 : 17-09-16 kl 11:59. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Jeg er mer introvert enn jeg trodde jeg var (jeg velger definitivt alenetid når jeg er sliten). Men jeg blir alltid så paranoid av reklamekampanjene for introverte som verserer i sosiale media der det alltid blir gjort et poeng av at introverte ikke snakker så mye fordi de ikke er interessert i overflatiske smalltalksamtaler og at de, i motsetning til plaprende ekstroverte, faktisk tenker seg om før de sier noe.
|
|
|
#7 |
|
TittelTøs
|
Jeg tenker meg lenge om før prater, men når jeg først setter i gang, er jeg bortimot ustoppelig ettersom jeg får helt angst av silent moments.
|
|
|
#8 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Jeg syns dette foredraget er vel verdt en liten halvtime hva introvert og ekstrovert angår. (Kilde: youtube.com)
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Ekstros får også fylleangst når de har vært veldig plaprete sammen med masse intros. :avslører: Jeg får av og til følelsen av at intros ser bittelitt ned på ekstros som tar mye plass og "må være i sentrum". Det er sikkert sant at jeg trives bedre i rampelyset enn mange, men jeg kjenner det som beinhard jobbing av og til å måtte være den som har ansvaret for at samtalen glir og det er god stemning.
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#11 |
|
TittelTøs
|
Nei!
|
|
|
#12 |
|
finner ut av mye
|
Joda, elsker det!
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 17-09-16 kl 12:33. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Ja! Sånn er det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Er frisk!
|
Yes!
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ja! Nettopp! Sånn! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg surrer egentlig sammen masse rart i intro/ekstro-kategoriene, ser jeg. Jeg vet at det er feil, men så blir det slik likevel. Det jeg tenker på er egentlig noe helt annet, som har med det Toffen skriver videre å gjøre:
Slik er det nemlig ikke for meg! Skriftlig, ja, men ikke verbalt. Det virker som om tankene sitter fast i hodet og for det meste kommer ut gjennom hendene. Når jeg snakker er ikke tankene på riktig plass, slik at et foredrag uten manus er for eksempel ganske vanskelig for meg. Tankene surrer liksom rundt i en udefinerbar tåke før jeg får skrevet dem ned. Det innebærer at jeg ofte må tenke veldig mye på ting før jeg får lagt det frem på en forståelig måte verbalt (litt avhengig av hva det er, altså), og trenger derfor folk rundt meg som evner å trekke i de riktige tanketrådene og som prater mens jeg tenker meg om. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
TittelTøs
|
Jeg kjenner meg igjen.
|
|
|
#18 |
|
can-jur
|
Ehe. Joda. Det er sånn
|
|
|
|
#19 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Tenk så slitsomt det er for en intro å skulle holde i gang en samtale med en som er enda mer intro! :btdt:
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er virkelig grusomt!
|
![]() |
|
|