|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
både her og der
|
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Eldste er som oftest hos kjæresten/hos venner/på fest, mellomste er på rommet sitt (spiller/internett) og yngste er hos venner/har besøk/ser på Netflix. Gjør veldig sjelden noe sammen på lørdagskveldene nå.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi er som oftest hjemme.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi slapper av. Er så avslappa at tærne henger nedover helst.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Spiste taco og så to episoder av Norge rundt. La barna, drakk en øl og så alt for mange episoder av Dag.
|
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi spiser middag, gjerne foran tven hvis det passer sånn. Ser noe på tv og spiser godteri. Side om side fenger alle så vi ser gjerne noen episoder av den. Alle er lenge oppe, men stort sett i seng før midnatt.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Spiser god mat sammen på kvelden. Godis og film er vanlig. I går hadde vi naboene på besøk for å se en kamp som varte i 3 minutter og 5 sekunder.
|
|
|
#8 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?I går hadde mannen og jeg barnevakt, så vi var ute og spiste før vi gikk på et passe brunt sted og drakk øl.
|
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vanligvis er lørdagene noe ala:
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi spiser god middag i stua, ser film og spiser snop. Noen ganger vin/øl på mannen og meg, ofte bare brus. I går la jeg meg 23.30 fordi jeg var stuptrøtt. Mann og barn satt og så på TV/spilte til rundt 1.00. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vanligvis sitter vi i sofaen og glor i boksen, evt i hver vår skjerm.
|
|
![]() |
|
|