|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Det er faktisk ikke rapportert et eneste innlegg her inne. Den eneste brukeren som har blitt rapportert har vist seg å være en riktig så hyggelig person. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?
Nei, for det går an å være ganske så ufyselig uten at man direkte kan ta vedkommende for det. Bruk av ironi, indirekte latterliggjøring, diverse hersketeknikker...
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Ikke er jeg akademiker og heller ikke høyt utdannet, men jeg liker meg her.
|
|
|
#5 |
|
Moden
|
Ja, men alle er jo ikke fra NM, noen er faktisk helt nye og vet ikke at flesteparten her inne kommer fra MM på NM
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Har akkurat blitt tipset om dette stedet jeg da... og er veldig spent på hvem som er her inne!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Når du ser hvilke to innlegg ditt innlegg havnet mellom, så blir du kanskje enda mer spent?
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Forumet har jo fått over 300 medlemmer på relativt kort tid, så jeg regner jo med at noen føler seg hjemme her.
|
|
|
#10 |
|
Arbeidende mamma
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() |
Samme her!! Så langt har jeg fått med meg en masse prat om akademikere... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?.... Sist redigert av anakonda : 13-01-07 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Men et forum blir formet av brukerene sine trodde jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
"De"
|
Sv: Hvem er dette forumet for?JEg kan til dels være enig i at det virker som det "kreves" en viss "intelligent utdannelse" for å få "innpass".
|
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Det er vel for folk som trives her antar jeg? At takhøyden er stor har jeg tolket dithen at modereringsterskelen er forholdsvis høy. Det kan man selvsagt synes er dumt, men det er nå en gang dette vi sa ja til når vi meldte oss inn her.
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Hvis jeg ikke husker helt feil, så var det vel noen som beklaget sin oppførsel i helseattesttråden? Og da er vel ingen skjede skadd, eller?
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Dette er vel et forum for alle som har lyst til å være her? Det er helt frivillig både å skrive og lese her.
|