Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

*Ny* Poll om amming

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ble du ammet? Har du astma/allergi?
Ja, ble ammet, har astma/allergi. 23 23,23%
Ja, ble ammet, har ikke astma/allergi. 40 40,40%
Nei, ble ikke ammet, har astma/allergi. 15 15,15%
Nei, ble ikke ammet, har ikke astma/allergi. 21 21,21%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-07, 22:30   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: *Ny* Poll om amming

Ja, ble ammet, har ikke astma/allergi.

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Ja, jeg prøver for tredje gang. En uheldig modde fikk slettet tråd nummer to

Det skulle visst ikke være helt lett for deg, dette.

Gammel 11-07-07, 22:30   #2
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble ammet (men ikke mange månedene), og har hverken astma eller allergier.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 22:31   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble ammet i to måneder. Har ikke astma/allergi.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 22:31   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Ble ikke ammet. Har ikke astma eller allergier.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 22:48   #5
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Nei, jeg ble ikke ammet og har allergi.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 23:16   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg ble ammet (til jeg var tre), og har verken astma eller allergier.

Gammel 11-07-07, 23:28   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ble ikke ammet og har ikke astma/allergi.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 23:37   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble ikke ammet og har vært plaget av atopisk eksem hele livet.

Gammel 12-07-07, 11:07   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ble ammet i tre måneder, og har verken astma eller allergier.

Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:54   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ammet og har allergi og mild atopisk eksem.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 13:24   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ammet i en 2-3 mnd. Jeg har ingen allergier og er aldri syk. Mora mi røyka noe helt sinnsykt mye både under svangerskapet og etter at jeg ble født. Hun burde skamme seg.

Mannen ble ammet fram til han var litt over året, og han ble nærmest fullammet fram til han var 9 mnd på grunn av at han var så allergisk og tålte så lite. I voksen alder har han ingen allergier, og jeg tror han kan takke sin mor for det.

Prinsen ble ammet i nesten 3 mnd før jeg kastet inn håndkleet. Han har ingen allergier og er generelt en svært frisk tass.

Gammel 12-07-07, 13:45   #12
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: *Ny* Poll om amming

Jeg ble ammet lenge og var astma/allergi fri helt til ungdomsskolen elns.
Så hadde jeg litt gress/pollen allergi som forsvant når jeg ble gravid første gang.
Nå har jeg begynnt å reagere litt på (høyst sannsynlig) nøtter.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:03   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ammet (ikke sikker på hvor lenge), har ikke astma eller allergi av noe slag.

Gammel 12-07-07, 10:11   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vanskelig å svare. Jeg har pollenallergi, men er ikke så plaget at jeg regner meg som å HA astma/ allergi. Da føler jeg at plagene er større enn det jeg har.

Det er ikke allergi ellers i familien
Jeg ble ikke ammet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:25   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble forsøkt ammet, men det fungerte ikke, så jeg fikk mme etter en måned eller noe sånt. Mamma var tynn som en strek og røykte som en skorstein (også gjennom hele svangerskapet og etter at jeg ble født).

Jeg har ingen allergier eller astma av noe som helst slag.

Gammel 12-07-07, 11:11   #16
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble ammet i 8 mnd. Da sluttet jeg av meg selv. Jeg hadde ganske sterk barneatsma, og sliter enda med allergien. Men det kommer nok av at mamma røyka da hun var gravid med meg

Gammel 12-07-07, 11:16   #17
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Er det vanlig å vite om man ble ammet eller ikke :usikker:. Jeg vet ikke om jeg ble ammet eller ikke.

Gammel 12-07-07, 12:16   #18
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Er det vanlig å vite om man ble ammet eller ikke :usikker:. Jeg vet ikke om jeg ble ammet eller ikke.

Mamma fortalte det når storesøster ble født.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:37   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig viser jo denne undersøkelsen en klar tendens på at de som ikke har blitt ammet har mer allergi eller/og astma.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:42   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ammet 9 mnd, har ingen allergier eller astma, men har vokst på meg bittelitt bjørkepollenallergi i voksen alder.

Jeg er veldig takknemlig for at min mor aldri røykte under hverken svangerskap eller amming.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.