|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenAll sympati!!
![]() |
#2 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenSå kjedelig da. Kjenner meg igjen ifht dette med å ikke tørre og klage. Jeg har løst problemet "sjelden fornøyd" med å gå til samme frisør i flere år. Etterhvert turte jeg å si i fra at "sist gang synes jeg kanskje det ble litt for (..)" og etterhvert ble hun bedre kjent med meg - og hva jeg likte. Har vel gått 6 år hos samme frisøren. Da jeg skulle bestille time sist, viste det seg at hun har måttet slutte som frisør på grunn av allergi.
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren
Var det en frisør i samme salong? Vi skriver alltid opp hva vi bruker på data'n, sånn at andre i salongen kan overta kundene.. Du kan også spørre om fargenr/merke, slik at du kan si det til en evt annen frisør. (Det er jo ikke farlig å spørre..)
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
Det var i samme salong. Jeg farger for øvrig ikke håret. Det går mer på "hårfrisyresmak", og at vi liksom la planer sammen framover. Det var også godt å gå til en frisør jeg følte kjente meg litt som type.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenKjempekjedelig nå rman ikke er fornøyd med frisøren.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenJeg er stort sett fornøyd hos frisøren jeg. Har funnet meg en som jeg liker veldig godt!
![]() |
#7 |
Stadig underveis
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenDette høres kjent ut og jeg har opplevd slike ting MANGE ganger... helt til jeg fant Cherry, min nå faste frisør... hun skjønte håret mitt ved første blikk og siden har jeg vært trofast |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenSå kjipt å ha det sånn! Jeg har hatt to faste frisører, hun ene har klipt meg fra jeg var 16. Men så havnet de på samme syklus i forhold til å få barn, så jeg har vært nødt til å finne meg en ny. Etter en forferdelig opplevelse på Toni & Guy på løkka gråt jeg på telefonen til hun som har klipt meg siden jeg var 16, og hun rettet det opp hjemme på kjøkkengulvet. Det bør nevnes at det er en god venninne altså.
![]() |
#10 |
re:designer
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenJeg har aldri kjeftet på en kunde altså! Og sverger de til butikksjampoer anbefaler jeg heller de "beste" derfra istedenfor å prakke på de noe de ikke vil ha, eller kikker stygt etter de fordi de ikke vil handle våre produkter. Selvfølgelig er det lettere for meg å selge produkter vi har i salongen, fordi de vet jeg akkurat hvordan fungerer og hva de inneholder, men å kjefte på kunden er jo teit da, da mister jeg jo dem kanskje.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenJeg har ikke vært hos frisør på minst 10 år. Jeg har også skulderlangt hår. Det farger jeg selv. Panneluggen min er det bare jeg som kan ordne pga. av en stor hvirvel midt i panna. Tuppene klippes av mannen eller datteren min.
![]() |
|
|