|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ving og Thomas CookMerkelig og merkelig. Jeg synes det blir som om man i en tråd om konfirmasjon der man bekymrer seg for om man har nok mat i konfirmasjonen,mens andre folk sulter....
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ving og Thomas CookBare hvis det er en sammenheng mellom konfirmasjon og sultkatastrofer.
|
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ving og Thomas CookFor dere som skal reise i morgen, eller i nær fremtid, så kan det vel spøke for turen er jeg redd, men for dere som skal noen mnd frem i tid, så vil jeg tro det ordner seg.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ving og Thomas CookNå ser jeg 007 rakk å skrive før meg, hva jeg hadde tenkt - det må da være lov å ha to tanker i hodet samtidig!
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ving og Thomas CookNå var det jo også et spesifikt HI med spørsmål om noen skulle reise og om å dele tips og erfaringer, så det er kanskje ikke så rart at diskusjonen går på det?
|
![]() |
|
|