Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kan jeg gi bort leker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 23:52   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ja, kanskje det. Jeg var litt redd for små deler.

På asylmottak er det barn i forskjellig aldre, og sikkert noen som syns Barbie er toppers.

Har aldri sett barbie på sykehus.

Når du sier det, så har ikke jeg det heller. Kanskje det er vanskelig å sterilisere håret?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 23:55   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn bortsett fra leker, så er det supert å donere klær. Jeg ga flere bæreposer av Iben's avlagte til barneklinikken. Hennes klær ble fulle i blod og det var ikke passelige klær å låne. Noen kommer jo i hyrten og styrten langveisfra og har gjerne ikke fått med seg klær og det passer ikke alltid å bare gå ut og kjøpe.

Gammel 30-07-07, 23:57   #23
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når du sier det, så har ikke jeg det heller. Kanskje det er vanskelig å sterilisere håret?

Kanskje. Har i grunn veldig liten tro på at de steriliserer alt.
A lekte i en uke med en hårete bamse med lyd. Den var ikke steriliserbar.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 23:58   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk bare inn steriliserbare leker på rommet. De som er smittefarlige ligger jo på isolat.

Gammel 31-07-07, 00:03   #25
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vi fikk bare inn steriliserbare leker på rommet. De som er smittefarlige ligger jo på isolat.

Kanskje fordi vi lå på en infeksjonsfri avdeling? Altså, en avdeling som var fri for smittsomme sykdommer?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 00:04   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Kanskje. Vi har bare lagt på smitteposten.

Gammel 31-07-07, 08:21   #27
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De ligger litt her og der. Foreslår at du ringer Noas og spør, de kan sikkert guide deg til et i nærheten som har barn boende.

Norsk Organisasjon for Asylsøkere (NOAS)

Torgg. 22, 0183 Oslo

22 36 56 60

Flott. Takk skal du ha.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 17:21   #28
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte bare å oppdatere.

Det endte opp med at vi ikke ga lekene til asylmottaket, de har ikke åpent i helgene og det ble veldig vanskelig å levere. Vi endte opp med å gi de til fengslet i stedet. Fengslet har en besøksleilighet som de bruker når de innsatte får besøk av barna, så der får vi håpe at noen blir å leke med dem.

Gammel 21-09-07, 17:27   #29
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Oi, dette var en god idé før julen kommer. Erfaringsvis fyller det seg bra opp i lekekassene da, med tre små. Vi planlegger desssuten en ominnredning av barnerommene i helga, da kan vi jo også gå gjennom lekene og se hva som ikke blir brukt lenger. Snapper til meg tips her.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:32   #30
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Fretex eller barnehager, barnehjem/Sykehus.

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:53   #31
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Den kan frysast i djupfrysar. Det knekker mesteparten av basseluskane

Gammel 09-10-07, 21:54   #32
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Den kan frysast i djupfrysar. Det knekker mesteparten av basseluskane

Ser for meg fryserne på sykehuset. Fylt av blodposer og barbie.
(Jeg tror jeg må være litt småpervers som ler av slikt.)

Gammel 09-10-07, 21:57   #33
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

..sikker veeeldig kaldt der dei oppbevarar egg, sædceller og befrukta egg og sånt...

Gammel 09-10-07, 21:57   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sånn bortsett fra leker, så er det supert å donere klær. Jeg ga flere bæreposer av Iben's avlagte til barneklinikken.

Det var lurt. Jeg hadde tenkt å høre med krisesenteret om de ville ha noe klær og stæsj.

Gammel 24-05-09, 13:00   #35
Albertine
Passiv

Standard

Dytter litt på denne jeg, siden det var telefonnummer og sånt der.

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 13:49   #36
Left
Passiv

Standard

Har levert masse til både krisesenter, Fretex og byens asylmottak, og jeg kjenner at jeg føler mest for å gi til asylmottaket/krisesenteret. De har ingen ting, og svært lite midler til moro-ting. Snart samle sammen en haug med tøy til asylmottaket nå. De blir glade for både barne- og voksentøy, samt leker, sportsutstyr etc.

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 16:21   #37
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Supert, har også endel leker å kvitte oss med etter hvert.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 16:44   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal også kvitte oss med en del leker.
Takk for tips!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 16:54   #39
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi har igjen tatt turen til Sandmoen asylmottak med enda et par sykler og datautstyr samt noe til. De setter stor pris på det. Vi hadde også endel vinterklær og ski men de har ingen lagringskapasitet. Skal en levere så må en komme dit mellom kl 8.00 og 15.30 og det er jo et hinder for de som jobber.
Jeg må si det gjør et stort inntrykk å komme ditt å se hvilke forhold de lever under. Familier i bittesmå hytter.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 16:57   #40
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Vi har igjen tatt turen til Sandmoen asylmottak med enda et par sykler og datautstyr samt noe til. De setter stor pris på det. Vi hadde også endel vinterklær og ski men de har ingen lagringskapasitet. Skal en levere så må en komme dit mellom kl 8.00 og 15.30 og det er jo et hinder for de som jobber.
Jeg må si det gjør et stort inntrykk å komme ditt å se hvilke forhold de lever under. Familier i bittesmå hytter.

Bør man ringe og gjøre en avtale før man kommer, eller er det iorden å komme mellom 8 og 15.30 uten nærmere avtale?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.