|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Drømmer om at årets plan med Østerrike og Italia kan gjennomføres neste år. Men planlegger ikke noe. Hvis vi må holde oss i landet håper jeg på Lofoten eller Vesterålen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Planen vår for neste sommar har vore USA. Det har vi planlagt og spart til ei hod stund. Vi får sjå om det går... viss det ikkje går håper eg å kunne reise til Kreta, som vi vanlegvis gjer (unntatt i år da).
![]() |
#23 |
koko
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Tja, si det.
![]() |
#24 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi planlegger ingenting. Planen i år var feriehus i Gøteborgområdet, om mulig tar vi det neste år. Hvis ikke får det bli feriehus i Danmark eller Norge, tenker jeg. Jeg håper det blir mulig å ta en langhelg i London rundt påsketider, vi har nemlig flytta hotellreservasjon til da, men det får vi nå også se på. Vi gjør en ny vurdering rundt juletider, tenker jeg. Uansett har jeg lyst på noen dager på hytta i Nord-Norge, der har vi ikke vært siden mellomste var baby.
![]() |
![]() |
#25 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi har lovt barna tre uker sør for Malaga. Selv vil jeg til Sardinia på rundreise. Men jeg kommer ikke til å kjøpe flybilletter på lenge. Norwegian skylder meg fortsatt 6500,- for reiser de kansellere. Vi har ikke hytter tilgjengelig.
![]() |
#26 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi hadde planlagt for lang ferie rundt omkring i Storbritannia i år. Vi håper å kunne gjennomføre den neste sommer, men regner det som sannsynlig at det blir norgesferie neste sommer også.
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi har ikke planlagt det, er akkurat ferdige med årets ferie.
![]() |
#28 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Planlegger ingenting før verden er på stell igjen. Men det er jo lov å håpe, så jeg håper at vi kommer oss til USA neste sommer.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 03-08-20 kl 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Skulle ønske at både corona og Trump forsvant så jeg kan besøke venninne i USA. Men sannsynligvis blir det vel norgesferie. Det er ikke krise. Egentlig. Feriepenger blir det uansett skrint med neste år. Hilsen 50% permittert siden midten av mars.
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 03-08-20 kl 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Til varmen!
![]() |
#32 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi planlegger ikke sommerferien før rundt nyttår uansett, men jeg er usikker på hva som skjer neste år. Jeg håper veldig at vi kan gjøre det vi hadde tenkt å gjøre i år, men frykter det blir nok en hjemmesommer. Jeg er også usikker på om vi synes det er verdt å reise om det er lov, men med munnbindpåbud og/eller begrensninger på antall besøkende til turistattraksjoner, restauranter og slikt. Vi må rett og slett se det an.
![]() |
#33 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi planlegger aldri ferie og neste år er så leenge til at jeg klarer ikke se så langt.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vil tro det er mest sannsynlig med ferie i Norge neste sommer også. Vi tenker på fjelltur kombinert med by, kanskje.
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi drodler om fjellvandring nord i Italia kombinert med opphold på vingård og noe strand.
![]() |
#36 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Tipper Norge, og da håper jeg vi kan dra nordover. Eller leie hytte på sørlandet.
![]() |
#37 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Har ikke stort håp om å komme langt av gårde, men ønsker meg Japan, og Granka på vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Det blir vel Norge neste år også? Utsetter planleggingen til siste liten neste år.
![]() |
#39 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Håper på Kreta, men drar ikke dersom det ikke føles mer trygt enn i år. Hvis det blir Norge, har jeg lyst til å dra til Finnmark.
![]() |
#40 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Har ikke begynt å tenke på ferien neste år, men håper verden normaliserer seg.
![]() |
|
|