|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ferie 2021 - hvor reiser man?Hva tror vi om sommer 2021 - tilrådelig og mulig å reise utenlands eller norgesferie? Hva tenker dere om sommerferien 2021? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glad
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Planlegger for innenlands og utenlands alternativ.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Sveits hvis det er mulig. Det var egentlig planen i år. Evt kombinert med Italia. Og trolig ei uke i Danmark med Dana cup hvis den gjennomføres.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-08-20 kl 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Ser for meg noen uker i varmere klima neste år, men reiser ikke utenlands hvis dette øker smitterisikoen. Ikke nok at destinasjonen er klassifisert som grønn, altså. Og bare flyturen umuliggjør rådet om en meter avstand, så dette blir ikke enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Planen er nok en gang nord-Italia, men hvis jeg skal gjette så tror jeg ikke det blir noe av. Da blir det nok noen late uker på hytta som i år.
![]() |
#10 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Hvis det er mulig har jeg lyst på interrail i Europa med langt stopp i Spania, samt kanskje innom et bryllup i Portugal. Men jeg tenker vel i likhet med mange at det kanskje ikke kommer til å være realistisk til neste år heller. Staycation er et utmerket alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Det blir helt sikkert to-tre uker på hytta nordafor. Hvis det er mulig med utenlandsreiser så blir det nok ei uke med sol og bad ett eller annet sted også. Muligens Kroatia eller Frankrike
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Drømmen er å toge nedover i Europa, men det blir nok noen år til det er mulig. Det finnes mange gode alternativ til ferie i Norge også, så de alternative planene kan være vel så gode.
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?I teorien road trip i Junaiten. Men tviler på at det blir en mulighet. Jeg håper bare jeg kan dra et sted med sol og varme. Og så håper jeg det blir mulig å dra til England for å besøke familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?I utgangspunktet var planen tur til Australia med stor-familien. Usikker på om det lar seg gjøre |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Hvis alt er åpent og trygt og vaksinert blir det definitivt interrail. Jeg regner imidlertid ikke med det, så da blir det nok sommerhuset og norgesferie. Aner ikke hva vi skal finne på, helt ærlig er det ingenting som frister sånn veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
I mål
|
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Vi planlegger ingenting ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?For meg som ikke er avhengig av varme, men fin natur, er det jo enkelt å satse på Norgesferie også beste år. Eventuelt Sverige når det har roet seg der.
![]() |
#20 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ferie 2021 - hvor reiser man?Jeg krysser alt for at det blir mulig å reise igjen til neste år, men kommer ikke til å booke noe for jeg har egentlig ikke troen på at dette er over med det første. Hvis det blir Norgesferie igjen, blir det nok Lofoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|