|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Nei, jeg er ikke flink nok til å klage. Det kommer veldig an på prisen - desto dyrere varen er, desto større er sannsynligheten for at jeg klager. Evt. om det er en ting jeg er veldig glad i og som er vanskelig å erstatte. Har jeg fått dårlig service av selger/ butikk da varen ble kjøpt er det også en betydelig større sjanse for at jeg klager så det suser om jeg får grunn til det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er dere flinke nok til å klage?Ja, meget flink til det |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg har ikke hatt så mye grunn til å klage på store/dyre ting, men jeg klager så fort sjansen byr seg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Er dere flinke nok til å klage?
Ja, det er sant
|
|
|
#5 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Vi har blitt flinkere. Klagde på understellet til Briovogen og fikk nytt, i forrige uke klagde vi en stekepanne til 1000,- kr som belegget var helt løst på. Fikk ny med en gang.
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg sier ifra om noe er dårlig ang mat. Vil ikke si at jeg klager, men at jeg skriver mail om at f.eks. kjeksen i kvikklunsjen var seig og skriver hvor og når jeg kjøpte den. Men når det kommer til elektroniske varer med garanti, så klager jeg straks det oppstår feil eller ulyder. Man kommer ingen vei med å bare irritere seg over problemet, så det beste er å ta kontakt med utsalgsstedet så snart som du oppdager at noe er galt
|
|
|
#7 |
|
Opp og ned
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Er utrolig dårlig på å klage på småting. Nå fikk jeg endelig rota meg i butikken for å bytte en bukse det var noe galt med. Normalt hadde den havnet i søpla om et år.
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Er nok ikke så flink til det jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lykkelig
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Oh yeah! Jeg elsker å klage! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Lurer på om eg skal klage sentralt til Mega
|
|
|
#11 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er elendig på å klage men gjelder det mine barns ve og vel på skole og ellers så reagerer jeg fort. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
lykkelig
|
Jeg sto hjemme dritsur for et par uker siden og så at de kjeksene jeg hadde kjøpt (og sendt med barna et par til av til skoleturen) hadde gått ut i april! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Både og.
|
|
|
#14 |
|
superbruker
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er ikke flink til å klage. Jeg hater å klage men det hender at jeg gjør det. Jeg klagde på de idiotiske trolldressene til jentene som det var flere hull i etter et par ukers bruk på snørføre. Klagen førte ikke frem. Jeg klagde både til butikk og leverandør.
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Moren min er forresten ekspert på å klage på ting i butikken, slik at hun får det rimeligere.
|
|
|
#16 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Nei, det er jeg ikke flink til da jeg er konfliktsky. Dessuten får jeg dårlig samvittighet av alt mulig, så om jeg hadde klaget på noe hadde jeg fått dårlig samvittighet av det etterpå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Både og. Det er sjeldent jeg klager på matvarer, men når posen med potetgull ikke var i nærheten av å rasle når vi rørte den, da åpnet vi den ikke en gang. Bare gikk i butikken og fikk flere nye. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
litt skummelt
![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Ja, men det kunne sikkert vært enda bedre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg ble inspirert av denne tråden (jøss, det er min egen
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Tenkte jeg skulle legge inn svaret jeg fikk på den nevnte mailen.
Hipp hurra. Jeg er snart 100,- kr rikere.
|
![]() |
|
|