|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?Nei, man må kjøpe justerbare bindinger, hvis det ikke følger med i pakken. Jeg fikk nye ski med justerbare bindinger i forfjor, og da innså mannen min hvor smart det var og kjøpte seg selv helt på tampen av sesongen, da det var mye tilbud. Men mine kan justeres med støvelen på (i fart om man har god balanse), mens mannen må ta av seg skiene for å justere.
![]() |
![]() |
#23 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?Nå ble jeg rørt, Lhi-My.
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?Jeg tror ikke ekldstemann sine felleski har justerbare bindinger, og de er jo bare dumt siden ugner vokser og skiene overtas av den neste og, jahh, brått så passer de ikke helt optimalt til den lettere lillesøstra selv om hun har lengden inne. Kanskje en ide å skaffe regulerbare bindinger?
![]() |
#25 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?Nydelig!
![]() |
#26 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?
Ole Petter Hjelle heter han. Ikke helt A4 han fyren der, men han har jo helt klart rett om trening og aktivitet, og jeg syns det er veldig fint at han deler at også han (gjennomtrent og aktiv gjennom hele livet) heller ikke greide å opprettholde det når han ble syk, og at det hjalp at nettverket stilte opp.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?
Ja, jeg syns det var det mest tankevekkende med hele intervjuet (det og effekten av turgrupper for pasientene han hadde hatt). Viser bare at formaninger og "opplysning" ikke er det (eller alt) som skal til.
![]() |
#28 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?Da har jeg og min selvutnevnte skilærer kjøpt ski, bindinger, staver og sko. Jeg tror det ble bra ski, det virket som ekspeditøren visste hva han snakket om og han jeg var sammen med har også god skikunnskap, så jeg stoler på at det ble bra. Madshus felleski med Movebinding og med skikkelig behagelige og varme sko. I helgen blir det skitur! Jeg gleder meg enormt, men er også veldig spent på om jeg får det til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?Lykke til! Felleski er topp. Jeg har hatt mine i mange år.
![]() |
|
|