|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Det hadde vært deilig.
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Forrige konsert jeg var på satt jeg faktisk pris på at noen rett foran meg filmet, for da fikk jeg se litt av det som skjedde på scenen jeg og. Stå-konsert med lav scene, og utrolig mange høye menn.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?I sal; ja.
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Enig med Karamell.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 09-09-25 kl 12:29. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Ikke ifølge Ed Sheeran. Han oppfordret folk til å slå på lyset på mobilen og vifte med den under en eller to sanger. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?
Det er en hel del artister, blant annet Ed Sheeran og Billie Eilish, som implementerer mobil-greier i konsertene sine. Det betyr ikke at det er positivt at hele publikum står med mobil i hånda, men heller at de er dyktige entertainere som sørger for å benytte den - når den først er der - til å forene publikum om et felles prosjekt i stedet for at alle står på snap. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Ja.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Ja.
|
|
|
#10 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Ja. 98% av konsertene jeg går på har mobilforbud så det plager meg ikke nevneverdig i min konserthverdag, men de konsertene jeg går på i saler og arenaer hvor det ikke er forbud, så stusser jeg veldig over hvor lite nærvær det generelt er blant publikum. Izzi-mannen går mye på rocke-konserter, og fortviler over all skravlingen som bedrives på konsertene. Personlig så forstår jeg jo ikke hvorfor folk på død og liv skal gjøre flere ting på en gang; skravle eller scrolle når man er på konsert, ser film, ser teater, på stand up og andre opplevelser.
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Var masse fine blitzlys som lommelykter under Trondhjemsnatt og Bildet tå`n Ivers på Lerkendal også. Det gir jo en stemning. Det husker jeg var på Adleles konsert og Ed Sheerans konsert også (som er de to store konsertene jeg har vært på i utlandet).
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Ja det er vel erstatning for lighteren som ble brukt før. Når alle nå engang har telefonen der (og ingen har lighter lenger). Men den effekten hadde jeg glatt ofret, hvis det var konsekvensen av at ingen filmet på konsert.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Burde det være forbudt med mobil på konserter?Jeg er så godt som aldri på utendørskonserter, men jeg synes det kan være fint å se folks snapper fra konserter. Jeg blir rett og slett litt glad av sånt av og til. Jeg kan likevel forstå at det kan bli mye å ha et hav av lysende mobiler mellom seg og scenen. |
|
|
|
![]() |
|
|