|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommehahaha ja det var det... det lurer i grunnen jeg også på.... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeHi, hi, dette hørtes dessverre altfor kjent ut ...
|
|
|
#3 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeDet der hørtes kjent ut
|
|
|
#7 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeJeg går og stadig bekymrer meg for hukommelsen min, så nå trodde jeg at jeg skulle få vite litt om en faktisk tilstand. Godt å se at det ikke bare er meg, sier nå bare jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg fikk nylig diagnosen ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommelse)Skal ikke si hva jeg lider av, men nicket sier vel det meste. Noen kaller det ammetåke, men tror det er mer alvorlig enn som så... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg fikk nylig diagnosen ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommelse)Høres nærmest litt normalt ut det der. For meg i hvertfall. |
|
|
|
![]() |
|
|