|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg prøver å ha et naturlig forhold til nakenhet rundt barna. De kan komme inn når jeg dusjer, tørker meg ol. Det samme kan jeg når de er på badet. (dette er jo opp til dem da, de er komfortable med det ennå ihvertfall). Men jeg sprader ikke naken rundt omkring, men det er heller ikke naturlig for meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Naken sammen med ungene?Har ikke problemer med min egen nakenhet foran barna mine. Og jeg har ikke tenkt på hvor lenge det vil være naturlig.
|
|
|
#3 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Naken sammen med ungene?Vi sov alltid nakne før, men nå bruker vi undertøy begge to siden Lillemor gjerne kommer oppi senga til oss om natta. På badet får begge ungene se oss nakne og det føles helt naturlig, Lillemor dusjer ofte sammen med en av oss voksne. Hun begynner å bli opptatt av kroppen og forskjellen på jenter og gutter/liten og stor. Hun stiller en del spørsmål, men med unntak av at hun ofte vil se og ta på keisersnittarret mitt så gjør hun aldri annet enn å spørre (evt konstatere ting som f.eks "nå må du barbere fotan dine mamma"
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?foreløpig viser vi oss nakne for hverandre, men spørs vel når guttene blir eldre... da er det vel ikke så stas å se mamma naken lengre |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg er naken sammen med guttene mine på 4 og 6 år, men jeg sprader ikke naken foran guttene mine på 15 og 19.
|
|
|
#6 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Pr dags dato er en naken mamma og pappa bare morsomt, virker det som. Storesøster sa til pappa'n her om dagen (som kom ut av dusjen):" Pappa, jeg ser tissen din. Kan jeg få ta på den?" Da satte pappa'n foten ned og sa nei, gitt
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Naken sammen med ungene?jeg er oppvokst med svært avslappet forhold til nakenhet, og har et svært avslappet forhold til det.
|
|
|
#8 |
|
inn i dimman
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Vi har ingen problemer med nakenhet. Har selv vokst opp med "åpent bad" og både jeg og mannen dusjer sammen med storesøster. Vi får heller se an saken hvis hun begynner å bli flau av sine nakne foreldre, men det tror jeg blir noen år til (hun er 2).
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Naken sammen med ungene?LilleVenn er ikke fylt fire engang enda, så dette har ikke vært noe issue for oss. Hun ser oss ofte nakne på badet, og dusjer ofte sammen med en av oss. Både LøveMannen og jeg sover som regel med truse på, men det har vi alltid gjort |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Her i huset synes ikke gubben at man skal valse rundt naken når der er barn tilstedet (les:snuppa på 2,5 år). Jeg er vokst opp med en viss nakenhet: Døren til badet var aldri låst. Snuppa er veldig nysgjerrig på nake kropper, og står gjerne å studerer utstyret til mannen når han dusjer (hun åpner døren selv, og vi har glassdører til dusjen). Han føler seg ukomfortabel med det. Jeg dusjer med døren helt oppe, og hun valser rundt på badet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Sv: Naken sammen med ungene?Ja, vi er nakne sammen med barna. Ja, Knerten er jo bare knappe fire uker, så det skulle vel bare mangle. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg går sjelden naken rundt i huset - syns rett og slett det er ubehagelig. Men i forbindelse med dusjing går jeg gjerne naken - til eller fra eller begge deler. Begynte å dekke meg til når eldstemann ga uttrykk for at han syns det var ugreit. Da var han omtrent 11-12, tror jeg. |
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Naken sammen med ungene?Full nakenhet i Mimheimen. Jeg er oppvokst i en ganske naken hippiefamilie, og det har gått bra med meg.
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Naken sammen med ungene?Faren min, som ikke eier blygsel, kan gjerne komme inn på badet hjemme hos foreldrene mine, selv om noen av oss andre er der, kle av seg og gå i dusjen. Jeg synes et er helt greit, og jeg er 33. Han er faren min, ikke en MANN, liksom.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Naken sammen med ungene?Hverken jeg eller mannen har problemer med å være naken foran toåringen foreløpig i allefall.
|
|
|
#17 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Naken sammen med ungene?Min eldste blir snart 11 og jeg valser fremdeles naken fra rommet og inn på badet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Naken sammen med ungene?Vi kler av og på oss sammen uten noen problemer og jentene er gjerne med på badet når jeg dusjer. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
|
![]() |