Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 09:32   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

JC Jeans & Clothes legger opp jeansen gratis om du kjøper bukse der, blir kjempefine

Det visste jeg ikke. Tusen takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:36   #22
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg kjøpte en sånn en på Popin sist helg. Det var antakelig ikke noe kjent merke, men den hadde helt smale ben og gikk behagelig høyt opp i livet (dog betryggende avstand til navelen).

Takk!
Merket er ikke så viktig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:37   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Armani Jeans har også endel pene modeller som er litt høyere på livet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:48   #24
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Armani Jeans har også endel pene modeller som er litt høyere på livet.

*kremt* Innrømmer at jeg har litt fordommer ift. Armani Jeans - trodde det var mest damer i 50-årsalderen som brukte dette merket.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:01   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

*kremt* Innrømmer at jeg har litt fordommer ift. Armani Jeans - trodde det var mest damer i 50-årsalderen som brukte dette merket.


Jo, hovedsakelig var det de som kjøpte det av meg. Men, alle fordommer til siden, noen av modellene er faktisk stilige. Og ikke minst i en utrolig god kvalitet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:38   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh for en genial tråd!!

Jeg er på leting etter De Perfekte Jeans, og har en favoritt fra fcuk som har gått ut. Har kjøpt lite nytt siste året for kroppen min har ikke stabilisert seg helt etter fødselen enda (gikk ned og ble veldig tynn etter ca 6 mnd, men visste at det ikke kom til å vare :realistisk: ) så jeg har ikke villet gjøre noen store investeringer. Nå har det gått 15 mnd og jeg er sånn ca tilbake til der jeg var før jeg ble gravid, og har vært der en stund, så nå er jeg på utkikk igjen.

Jeg er 176 høy (bruker stort sett 34 i lengde) og har rompe og lår. På ordentlig altså (får derfor ikke helt til disse som er smale nede i bena, selv om jeg innser at det er det man "skal" ha for tida).

Det viser seg at buksene til Only (vero moda) faktisk passer meg ganske bra! De er jo billige også. Men kvaliteten er så som så. Har ei med stretch, fra den aller laveste perioden som jeg faktisk brukte nesten hele svangerskapet! For linningen kom nedenfor magen. Den sitter faktisk veldig fint.

Ellers, hver gang jeg skal ut og kjøpe dyre, fete jeans, slike som ser bare dødskule ut på andre, ender jeg opp med å være svett og frustrert og sinna på ekspeditøren (for det er selvfølgelig hans/hennes skyld at buksene er så håpløse ), hvor en del av meg har lyst til å gå hjem og panikktrene og ikke spise mer på en måned, og en annen del har lyst til å gå på nærmeste kafe og trøstespise store mengder kake.

Den siste bruker å vinne, også ender jeg opp med å bruke alle pengene på cd-er i stedet

My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:44   #27
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jo, hovedsakelig var det de som kjøpte det av meg. Men, alle fordommer til siden, noen av modellene er faktisk stilige. Og ikke minst i en utrolig god kvalitet.

Ok, da velger jeg å ikke ta det som en fornærmelse.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:48   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og mens vi er inne på jeans: Takk gud for at Miss Sixty-perioden er over!

Jeg vet jo at det finnes massevis av MS-bukser enda, men dere vet hvilke jeg mener ... disse som var for noen år siden, som fikk ellers helt nydelige tenåringsjenter til å se småfeite ut med flesket tytende over linningen og rompa klemt flat til det ugjenkjennelige. Og dette var jenter som slett ikke var tykke, og som ville sett helt snertne ut hvis de bare hadde hatt en bukse som passet. Ytterst få var det som kledde disse buksene.

My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:55   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, hvis man ikke ser bra ut med de helt smale jeansene er det ikke noe motepoliti som kommer og kjefter på deg hvis du dropper å bruke de, altså. :forklarer:

Det verste jeg vet er folk som kaster seg over en mote uten å ha en tanke i hodet om at det kanskje ikke matcher sin egen kroppsfasong. Som for eksempel de grusomme Miss Sixty-buksene! :Pinligberørt:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 10:33   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, hvis man ikke ser bra ut med de helt smale jeansene er det ikke noe motepoliti som kommer og kjefter på deg hvis du dropper å bruke de, altså. :forklarer:

Åh takk!

(ikke det at jeg egentlig bryr meg så hardt, bare at i perioder kan det være vanskelig å få tak i noe annet enn det man absolutt ikke kler)

My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 10:33   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.


Det verste jeg vet er folk som kaster seg over en mote uten å ha en tanke i hodet om at det kanskje ikke matcher sin egen kroppsfasong. Som for eksempel de grusomme Miss Sixty-buksene! :Pinligberørt:

Men fantes det egentlig noen i det hele tatt som kledde disse jeansene?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 10:43   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, hvis man ikke ser bra ut med de helt smale jeansene er det ikke noe motepoliti som kommer og kjefter på deg hvis du dropper å bruke de, altså.

Heldigvis! For meg som har litt rumpe og lår så er smale jeans helt utenkelig, jeg ser ut som en omvendt kjegle. Så her er det bootcut som gjelder. Dessuten har jeg hørt at smale jeans er på vei ut :håpe, håpe:

Cheap Monday har forresten fine smale jeans som visstnok ikke er så dyre, for dere som bruker det.

Når jeg kjøper jeans er det viktig at baklommene ikke er for langt fra hverandre, da blir jeg bred som en låvedør over baken. Hvis jeg får tre fingre mellom kanten på lomma og midtsømmen bak er det passe.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:54   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Men fantes det egentlig noen i det hele tatt som kledde disse jeansene?


De så fine ut på butikkhylla og på buksehengere!


Sist redigert av Maverick : 20-09-06 kl 12:00.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:56   #34
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De så finne ut på butikkhylla og på buksehengere!

Idealet var altså å ha kropp som en buksehenger ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:42   #35
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg også vil vite hvor jeg kan shoppe hos Anne M.



Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Og mens vi er inne på jeans: Takk gud for at Miss Sixty-perioden er over!

Jeg vet jo at det finnes massevis av MS-bukser enda, men dere vet hvilke jeg mener ... disse som var for noen år siden, som fikk ellers helt nydelige tenåringsjenter til å se småfeite ut med flesket tytende over linningen og rompa klemt flat til det ugjenkjennelige. Og dette var jenter som slett ikke var tykke, og som ville sett helt snertne ut hvis de bare hadde hatt en bukse som passet. Ytterst få var det som kledde disse buksene.

Husker disse veldig godt og hadde mange selv. Men det var på den tiden jeg var tynn som en strek

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:14   #36
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har en favoritt jeans som er av merke Mapp og de er jeg sååå fornøyd med og har fått mange komplimenter på den. Skulle gjerne hatt en til av den. Denne kjøpte jeg av søsteren min i butikken hennes. Men er det noen som vet om andre steder som selger Mapp?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:01   #37
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er høy med stort sett ingen midtje (mesomorf kropstype), og har forelsket meg i Gant bukser. Kjøpte to par ikke-jeans på salg, og pasformen var bare helt fantastisk bra på meg. De er temmelig (men ikke bedstemor) høye i livet, har rette ben, og 2% elastan. Ettersittende uten å bli for stam og corny. Desuten store i størrelsen

Så nå har jeg også kjøpt to par jeansbukser der, og de har like fin pasform som de andre.

Godt nok kunne de godt ha været en anelse længere (bruker helst 35-36 tommer), men når jeg kan være fri for bilringe i livet og slippe for å skulle bruke belte for å holde buksene oppe, så er jeg solgt !

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 11:22   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Noen som kan anbefale et jeansmerke med modeller med litt høyt liv og smale ben?


Cubus har vel og litt slike?? De er forholdsvis vide i midja da, og smale iføttene.


Jeg har også litt overflod av kvinnelige former
Men synes B Young sine "Simple wish" sitter godt, samt "Blend" buksene

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 12:26   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

*kremt* Innrømmer at jeg har litt fordommer ift. Armani Jeans - trodde det var mest damer i 50-årsalderen som brukte dette merket.

Ja de klassiske modellene som kommer år etter år er klassiske og nok mer for den "godt voksne dame"
Men, de har jo skikkelig dødskule modeller også da
Hos feks Paul & Pauline som fører Armani her i Drammen har de denne høsten fått inn en som jeg har kjøpt
Den er smal, lav på livet og har mange kule detaljer som sømmer og lommer
Riktignok var den noe dyrere denn de klassiske, men ikke mye damete nei

Når det er snakk om bukser med flott fasong, må jeg si at Sass & Bide har utrolig flott passform på sine jeans
De koster rundt 2000,- men er verdt hver krone syntes jeg

Ola buksene fra FilippaK er også veldig fine i passformen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 17:52   #40
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde en :roertpplevelse i dag... Fann mange fine jeans på VEroModa i størrelse 42. Det er en rar, fin ting for meg som ikkje alltid har sett ut som eg gjer no...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no