|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva har du stemt i kommunevalget/bydelsvalget? (Egen poll for fylke/bystyre) | |||
RV/Rødt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 4,92% |
SV |
50 | 27,32% |
Ap |
52 | 28,42% |
Sp |
8 | 4,37% |
V |
25 | 13,66% |
H |
25 | 13,66% |
Frp |
7 | 3,83% |
Demokratene |
1 | 0,55% |
Oslo Byaksjon |
0 | 0% |
Innvandringspartiet |
0 | 0% |
Miljøpartiet De Grønne |
2 | 1,09% |
Pensjonistpartiet |
0 | 0% |
Kystpartiet |
0 | 0% |
By/bygdelister av ulike slag |
2 | 1,09% |
Annet |
0 | 0% |
NKP |
0 | 0% |
Krf |
2 | 1,09% |
Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtDa har jeg også vært og gjort min plikt. Stemte det samme ved begge valgene. Kjenner absolutt ikke noe til kandidatene på listene, men jeg krysset av på en del av de øverste som var unge. Litt nytt blod er ofte fint.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJada, jeg har stemt
![]() |
#25 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJeg er da fra den flotte kommunen med AP-ordfører og FrP-varaordfører, så jeg må innrømme at jeg er veldig spent på dagens valg. Mange som stemmer blått i protest mot samarbeidet i år, men jeg håper jo den røde fornuften seirer hos de fleste |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtDa har jeg stemt og valget falt på Ap for første gang noensinne. Men Ottervik har gjort en grei jobb synes jeg så hun kan få prøve seg en periode til for min del. På fylkestingsvalget stemte jeg et annet parti
![]() |
#27 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtHar stemt.
![]() |
#28 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtSV på kommunevalget.
![]() |
#30 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtKommunestyret fikk en stemme til SV med en slenger og to fra AP fra meg.
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtSvaret er avgitt. |
![]() |
![]() |
#32 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtStemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Ute på tur
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt
Det gjorde jeg og
![]() |
#36 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJeg er særdeles lite politisk engasjert, og kan skylde på Mim for at jeg stemte SV i år. Jeg er lett og lede. Jeg skulle sikkert ha stemt blankt, for jeg vet ikke hva noen av partiene kjemper for i kommunen/fylket mitt. :flaumenoppriktig:.
![]() |
#37 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtHøyre i både kommune og fylkestingsvalget. Slang også på en stemme til ei fra Drammen Byliste på førstnevnte
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJeg stemte det samme partiene både til kommunestyret og til fylkestinget, og det er vel ingen stor hemlighet at jeg har stemt SV.
![]() |
#39 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtSV i begge valg, for første gang i mitt liv. Føler meg litt gammel og konservativ, men det er SV jeg kjenner best lokalt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Opp og ned
|
![]() Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtI dag stemte jeg noe jeg aldri har stemt før, ikke trodd jeg kom til å stemme dem heller.
![]() |
|
|