|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva har du stemt i kommunevalget/bydelsvalget? (Egen poll for fylke/bystyre) | |||
RV/Rødt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 4,92% |
SV |
50 | 27,32% |
Ap |
52 | 28,42% |
Sp |
8 | 4,37% |
V |
25 | 13,66% |
H |
25 | 13,66% |
Frp |
7 | 3,83% |
Demokratene |
1 | 0,55% |
Oslo Byaksjon |
0 | 0% |
Innvandringspartiet |
0 | 0% |
Miljøpartiet De Grønne |
2 | 1,09% |
Pensjonistpartiet |
0 | 0% |
Kystpartiet |
0 | 0% |
By/bygdelister av ulike slag |
2 | 1,09% |
Annet |
0 | 0% |
NKP |
0 | 0% |
Krf |
2 | 1,09% |
Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtVærsågod.
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.ventar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt....ventar eg forgjeves eller kjem det poll? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Eg stemte i allefall SV på kommunevalet og AP på fylkestingsvalet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Litt treg med pollen der...
![]() |
#7 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Jeg setter pris på at du ikke har gitt Kristelig Folkeparti en egen boks |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Det er fint å være SV'er på FP. |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Jeg har nå stemt det samme på begge. :enkel:
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.
Jeg har fikset det i begge undersøkelsene, så det ble dessverre kort lykke for deg dette her.
![]() |
#11 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
weird
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Som mor til et funksjonshemmet barn har jeg opplevd kommunen som både blå og rød. Jeg blir skremt bare av tanken på at kommunen kanskje kan bli blå igjen, så jeg stemmer selvsagt på et av de røde alternativene og håper inderlig at flertallet i kommunen gjør det samme.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Hos oss har vi et par felleslister for flere partier. Hadde vært greit med en flervalgspoll for slikt, men det blir kanskje feil det også? Jeg stemte i hvert fall en anelse rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Jeg husker faktisk ikke Krf, men jeg husker demokratene og Byaksjonen?
![]() |
#17 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Jeg har stemt, både i bystyre og bydelsvalg, og i begge pållene. *pliktoppfyllende*
![]() |
#18 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Da har jeg gjort min borgerplikt både i rl og på fp.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Nå har jeg stemt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: FPs Valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt.Da har jeg også stemt og gjort min borgerplikt. Stemte det samme i begge valg. |
![]() |
![]() |
|
|