|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg dåner, FrPI vår kommune ser det nå ut til at 100 års sammenhengende Ap-dominans er over, og det er en reell "fare" for at vi får en FrP-ordfører. Jeg er litt skremt må jeg innrømme, det blir spennende å se hva forhandlingene i kommunestyret fører til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrP
Er du morsom nå eller?
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPOg Azi...jeg skjønner selvsagt bekymringen din. Ikke fordi jeg nødvendigvis tror at kommunen går konkurs, men fordi den kan bli styrt av mennesker med holdninger jeg setter svært lite pris på.
![]() |
#24 |
Fola Blakken
|
Jo, de får fortsette som parti selvom mange av representantene har klart rasistiske holdninger. Hva med Demokratene og PP? De er uttalt rasistiske i programmene sine, og stiller lister mange steder. Det er det som er demokratiets vesen.
Hør, hør!
![]() |
![]() |
#25 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Jepp.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
weird
![]() Sv: Jeg dåner, FrPOg mer:
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
weird
![]() Sv: Jeg dåner, FrPSå jeg sier kondolerer, jeg. Til dere som har fått en Frp-kommune.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi jeg ser på FrP som et parti på lik linje med alle andre partier og ikke henger meg på den hetsende tonen, betyr ikke at jeg er noen "FrP-sympasitør" |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Fola Blakken
|
Det Irma (og jeg) reagerte på var at du skrev at FRP ikke hadde fått lov til å være et parti hvis de var rasistiske.
![]() |
![]() |
#30 |
Ringskrømt
|
Fortell meg nå, pippimamma. Hva er det (i våre innlegg) som er hetsende mot FRP? Å diskutere deres egen politikk? Faktum er at FRP fører en særdeles menneskefiendtlig politikk, hvor enkeltgrupper i samfunnet diskrimineres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke bare her på fp, men i de fleste sammenhenger. Jeg gidder ikke forsvare FrP's politikk, det får de jammen gjøre selv. Men jeg blir mektig lei av at alle skal dra inn Frp i diskusjoner hvor vi ikke engang diskuterer politikk. På en sarkastisk måte eller som skremsel. Det gjør de fleste partier i debatter, gjerne istedenfor å informere om hva de selv står for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPNå er ikke akkurat Frp små, maktesløse og i mindretall, da. Sånn med hensyn til å mobbe "mindretallet".
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Ringskrømt
|
Det er da ingen som mobber FRP, ærlig talt. FRP er et offentlig politisk parti og må "tåle" at politikken deres diskuteres, debatteres, kommenteres, tulles med og plukkes fra hverandre. Selvsagt skal vi som velgere få lov å mene det vi ønsker om et parti, spesielt mtp at det er representanter fra disse partiene som styrer Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg dåner, FrPFRP er stort, og vil nok bli større. Det tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ctrl+z
|
Dette synes jeg var grenseløst naivt...
Hvem mobber hvem? Frp klarer utmerket å stille seg selv i et dårlig lys, er jeg redd.
![]() |
#37 |
Ustabil
|
For å spikke en liten flis, jeg syns ikke man kan si at PARTIET er rasistisk. Det er ikke en rasistisk organisasjon. Partiprogrammet er ikke rasistisk. At enkelte medlemmer kan være rasister er selvsagt en helt annen sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ustabil
|
Jeg er helt klart for privatisering og konkurranseutsetting, og må jo minne om at dette har pågått lenge i regi av blant andre Høyre. Og lenge før FrP fikk sin store opptur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ej ikke møjkets heije
|
Men nå diskuterer vi politikk. Det er en helt annen ting.
![]() |
![]() |
#40 |
Fola Blakken
|
OK, I consider myself spikked.
![]() |
![]() |
|
|