|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Come what may...
|
Sv: Jeg dåner, FrP
Ja så klart, også må man jo alltid ha noe å klage om..
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg dåner, FrPHvis man synes at privatisering og konkurranseutsetting er en god ting, har man ingenting å frykte.
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Jeg er helt klart for privatisering og konkurranseutsetting, og må jo minne om at dette har pågått lenge i regi av blant andre Høyre. Og lenge før FrP fikk sin store opptur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Men nå diskuterer vi politikk. Det er en helt annen ting.
|
|
|
|
#5 |
|
Fola Blakken
|
OK, I consider myself spikked.
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg dåner, FrPFrp har et avskyelig menneske- og verdisyn.
|
|
|
#7 |
|
Come what may...
|
Sv: Jeg dåner, FrPJepp høsten 2009 skal kulturhuset været ferdig.
|
|
|
#8 |
|
Come what may...
|
|
|
|
#9 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg dåner, FrPJeg skjønner ikke hvorfor du tror FrP vil stoppe det? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Sv: Jeg dåner, FrPDet bor jo ikke akurrat så mange folk her i denne kommunen. Så om dem skal begynne å spare penger på kultur og skole og alt slike ting. Så hva skal dem bruke pengene på?
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg dåner, FrPI vår kommune ser det nå ut til at 100 års sammenhengende Ap-dominans er over, og det er en reell "fare" for at vi får en FrP-ordfører. Jeg er litt skremt må jeg innrømme, det blir spennende å se hva forhandlingene i kommunestyret fører til. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg dåner, FrPOg Azi...jeg skjønner selvsagt bekymringen din. Ikke fordi jeg nødvendigvis tror at kommunen går konkurs, men fordi den kan bli styrt av mennesker med holdninger jeg setter svært lite pris på.
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Jo, de får fortsette som parti selvom mange av representantene har klart rasistiske holdninger. Hva med Demokratene og PP? De er uttalt rasistiske i programmene sine, og stiller lister mange steder. Det er det som er demokratiets vesen.
Hør, hør!
|
|
|
|
#14 |
|
Ustabil
|
For å spikke en liten flis, jeg syns ikke man kan si at PARTIET er rasistisk. Det er ikke en rasistisk organisasjon. Partiprogrammet er ikke rasistisk. At enkelte medlemmer kan være rasister er selvsagt en helt annen sak. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Jeg dåner, FrPNå er ikke akkurat Frp små, maktesløse og i mindretall, da. Sånn med hensyn til å mobbe "mindretallet".
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Det er da ingen som mobber FRP, ærlig talt. FRP er et offentlig politisk parti og må "tåle" at politikken deres diskuteres, debatteres, kommenteres, tulles med og plukkes fra hverandre. Selvsagt skal vi som velgere få lov å mene det vi ønsker om et parti, spesielt mtp at det er representanter fra disse partiene som styrer Norge. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg dåner, FrPFRP er stort, og vil nok bli større. Det tror jeg. |
|